Frk. G Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg tror det er en konspirasjon på gang.... ;o) Hvis jeg er/hadde vært i syklus, så skulle jeg hatt mensen i går. Fikk litt blødninger torsdag, og ble kjempeglad....for det betød jo at jeg var i rute, og at vi kunne begynne med nytt forsøk i slutten av oktober!!!! :-) Men tror dere ikke at det ikke begynner å blø skikkelig da.....bare fjuttelitt blod....himmel...nesten så jeg ikke ser det engang jo (ok..litt overdrevet). Uansett - ble jo litt deppa da. Var jo så glad for å få mensen igjen....det "morsomste" man kan oppleve her i livet.....også blir det bare tulle mens?? Men - ringte klinikken og de sa at jeg antagelig kunne begynne likevel i slutten av oktober....måtte bare sjekke i forkant at jeg hadde hatt eggløsning....så snipp snapp snute....det endte godt likevel..... :-) Ha en strålende dag alle sammen!!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Ja ikke til å bli klok av denne mensen nei :-) Jeg prøvde å sende min mens over til noen andre i går for jeg vil jo ikke ha den på leeenge enda, men ser ikke ut som om det funket gitt :-( Så bra at det løste seg for deg alikavell da Frk. G
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå