Gå til innhold

Når er Helene komt til verden, og hun kom FORT

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.. Nå har jeg endelig født, 2 uker for tidlig.. Tirsdag 2 .10 kl.23.30 begynte riene og de begynte ganske kraftig. De kom helt plutselig og uventet, kjentes ut som noen stakk en kniv rett under magen på meg. når jeg hadde gått å vridd meg i 30 min ringte vi jordmor som kom etter 30 nye min.. Da var riene enda kraftigere, hun sjekket meg og det var 4 cm åpning og det var bare å komme seg på sykehus FORT..vi reise til sykehuset i 01 tiden. Jeg nektet ambulanse, ville heller at samboeren min skulle kjøre. I bilsen kom riene bare tettere og tettere. de var så tette at jeg følte de varte hele tiden. ca kl. 01.30 kom vi til Storken i Bergen, da var det inn på et føderom, jordmor sjekket åpning og nå var det 9 cm.. Jeg gikk rundt i rommet men enorm smerte, klarte ikke å sitte eller ligge. Plutselig følte jeg at jeg måtte do, i det jeg satt meg ned begynte press riene, det var helt forferdelig.. Da var det full fart inn på rommet igjen for å presse henne ut.. Kl 02.07 kom lille Helene til verden. hun var 3380 gram og 50 cm lang og verdens fineste jente!!

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...