Gå til innhold

oppblåsthet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

i min tiende uke, og ekstremt oppblåst. noen som har tips for hva man skal spise eller ikke spise for at det skal bli bedre?

Er ute å går 1-2 timer om dagen. Spiser sunt - masse frukt. Noen som sa at man skal unngå banan???

Hva med fiber?

Tar biola - usikker om det hjelper...

Og - blir det bedre???

Håper virkelig det er noe å gjøre... føler meg som en flodhest og har stor mage - selvom når jeg veier meg om morgenen har jeg bare gått opp 0.5 kg. Men kvelden er helt....!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to!!! Magen min står rett ut... Og særlig på kveldene! (pussig...) Føler av og til at jeg er i 6 mnd. Enda jeg bare er 10 uker, som deg!:) Måtte ha på meg store hettegensere på jobb hele forrige uke, for at magen ikke skulle bli avslørt! Haha!:D

Skrevet

Det var meg som var første anonym...

Ivertfall - jeg søkte igjennom og fant tips om svisker og linfrø. Nå knasker jeg svisker som bare det - og det har ivertfall satt full fart på fordøyelsen. Kjenner meg ikke så oppblåst...

Skrevet

hei jeg er 12 uker på vei å er veldig oppblåst selv..på helsekosten fårman kjøpt noe som heter frukt å fiber.... skal tas på kvelden.hjelper det, men har måtte ty til Dukolaks tabletter noen ganger.hjelper å komme seg på do. drikker mye vann 3 ltr pr dag.frukt gir gasser å er svært pagsomt i nærhet a andre.

Skrevet

På frukt&fiber pakken står det at gravide skal konferere med helsepersonell før bruk. Er det noen som har hørt med legen sin om dette produktet er greit å ta? Har også problemer med oppblåsthet.

Skrevet

hei! kjenner meg veldig igjen her! er bare i 6 uke, men magen står rett ut.. måtte sjekke med søsteren min om når noe vistes på henne og da hun sa uke 15 skjønte jeg at jeg var på villspor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...