Gå til innhold

Yasumi

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Ja var ikke helt i form, ble litt mye den dagen, men tar med meg mannen min på torsdag, det er jo siste gang også.

Så fint at du fortsatt er i god form, jeg merker også at leddene stivner + får stadig mere vann i kroppen, særlig i hendene merkes det, vondt å knyte neven, så griperefleksen er vel større hos den lille i magen enn hos meg for tiden.... men ikke mange ukene igjen, og det er jo verdt det :-) Bare jeg tar det med ro går det fint, var faktisk på kino her forleden også, men måtte ta taxi fram og tilbake, så da blir det jo ikke så ofte. Merker at det nå begynner å bli virkelig tungt, men skal egentlig ikke klage, var i super form fram til uke 32. Håper formen din forstatt holder seg!

Jeg får se om vi stiller neste torsdag, har ikke nevnt det for sambo enda.Vi skal uansett på fødselsforberedende dagskurs på Ullevål, kanskje det er nok.

Kjenner meg veldig igjen i de stive hendene, kjenner det mye om natten også. Det går vel over litt etter fødselen.

Nå er det virkelig nedtelling på jobb, bare 18 arbeidsdager igjen.

Tenk at vi snart skal bli mødre!

Ja, nå er det ikke lenge igjen!!! Var på Yoga med gutta i går, det var deilig med avspenning synes min mann, selv om han hadde litt vanskelig for å konsentrere seg :-) Ellers gjorde vi bare litt øvelser.

De skal forøvrig sannynligvis begynne med barsel-yoga på dagtid i februar, da skal jeg melde meg på!

Hvordan var kurset på Ullevål?

Barsel-yoga høres ut som en god ide, regner med at det betyr at vi kan ta med guttene våre, de små altså!

Kurset på Ullevål er ikke før om en uke.

I dag har jeg akkurat 5 uker igjen til termin og for deg er det enda kortere. Prøver å være forberedt på at det kan gå 2 uker over termin, men det perfekte ville selvsagt være hvis han kom rundt termin.

Ikke for tidlig heller, har fortsatt noen ting igjen å handle og vurderer også å få unna julegavene før fødselen. Kanskje for ambisiøst.

Nå er det 2 uker igjen på jobb. Har så smått begynt å smårydde litt samt fordele noen av rutineoppgavene mine. Prosjektet jeg skal avslutte begynner også å ta bra form.

Til helgen er det båtopptak. Jeg skal vel stort sett bare se på...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...