Gå til innhold

OTH anbefales på det sterkeste

Anbefalte innlegg

Da har jeg prøve kjørt oth vogn i hele 10 mnd. Tidligere har jeg brukt simo vogn og likte den også veldig godt,men den var alt for stor og tung. Men til alle dere som vurderer å kjøpe oth...gjør det. Den er deilig å trille,kan trilles med en hånd og da har en en hånd ledig til å holde evt søsken...super i butikker og buss/trikk, kjempe lett å løfte opp trapper inn i bil..ryggvennlig.Simoen klarte jeg nesten ikke å løfte inn i bilen. Masse plass under til handleposer.(iallfall 2 store /fulle poser)Nett og tøff å se på. Det jeg tenkte på var dette med ikkedempere,ikke full liggestilling, fotbrett og ikkevendbar. Det eneste jeg synes er dumt er at den ikke er vendbar...men det er det jo heller ikke mange som er. Ellers er det bra liggestilling, begynte med sportsdel når babyen var 7-8 mnd så da ville jo babyen jo uansett ikke ligge helt flatt.

alt i alt super duper fornøyd...ville bare si det til dere som ikke vet helt...håper jeg var til hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10586237-oth-anbefales-p%C3%A5-det-sterkeste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...