Gå til innhold

Mistet nurket mitt i dag.

Anbefalte innlegg

Vell 11 uker og 5 dager på vei i min graviditet, så mistet jeg den. var på Ahus i dag. Den er borte, den bare forsvant, hvordan kan en baby bare bli borte. bare slippe taket og falle ned.. Dette var andre gang på under ett år. Sist var i mars. Orker ikke mer, vil ikke mer. Jeg tror jeg holder meg til en unge jeg.

Så dette er vell min måte å si hadet til barnimagen.com, og mai klubben. i en annen termin klubb.. Ser dere om noen år kanskje.

Vennlig hilsen Vibeke.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10586180-mistet-nurket-mitt-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... Hufff så trist.. at du skulle være så uheldig.. Livet er av og til skikkeliiiig urettferdig.....!!!! Men du kommer helt sikkert til å klare å få en til, men er nok en veldig tøff opplevelse å miste to ganger på et år.. Skulle liksom ikke vært mulig.. Håper du får det til tilslutt.. Stor klem...

Huff. Kjipt.

Mistet selv den første i uke 6 og den andre i uke 5, men det blir ikke det samme som å miste ungen i uke 11. Er i uke 10 nå, og kan bare forestille meg skuffelsen over å miste ungen nå. For ikke å snakke om all kvalmen som da ville vært fullstendig meningsløs ...

Lykke til med neste forsøk. Krysser fingrene for alle andre som også er her.

Annonse

jeg vet hvordan du har det, jeg har mistet altfor mange på kort tid(fire på 1 år) men ikke gi opp er mitt råd... Er kanskje ikke dumt vente litt, men dagen kommer hvor det er din tur til å bli mamma igjen, det er jeg sikker på.

det er tungt nå og jeg føler med deg.

mange trøsteklemmer fra

Heisan.

Føyer meg inn i rekken... Var på innvendig UL idag. Hadde litt blødninger i helga. Ingen god følelse. Det var som mine mistanker. Det var dødt... Er uke 11+1 idag. Er så fryktelig lei meg. Men trøster meg med at kroppen ordner opp og at det sikkert ikke var friskt... Skal på sykehus i morgen og få tabletter som gjør at restene kommer ut fortere. Gruer meg. Lykke til med deg VK1984 og håper på bedre lykke for oss begge neste gang. Kanskje møtes vi på en annen terminklubb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...