Gå til innhold

Orker dere trening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg ble gravid syns jeg det er ubehagelig å anstrenge meg,derfor har jeg unngått trening.Prøvde å gå på tredemølle (går vanligvis på spinning og litt styrke) og ble egentlig bare generelt uvel,kvalm og fikk kraftigere murringer i magen.Det er viktig å lytte til kroppen,men samtidig lurer jeg på om jeg er for forsiktig når det gjelder trening.Føler jeg ganske pinglete noen ganger.Rolige skogsturer og rolige sykkelturer utendørs er det eneste som er behagelig nå.Lurer på om jeg skal prøve spinning for å se om det blir ubehagelig.

Hva med dere,trener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg trener ca 3 ganger per uke. Stort sett går jeg på tredemølle i min 20 min, og så trener jeg styrke. Enten i vektrom eller i sal med instruktør. Det har gått greit, men var på trening i dag - og ble SÅÅÅÅÅ sliten!! Jeg la på samme motstand som før, men det ble for tungt. Nedtur...

Har ennå ikke kommet meg opp på spinningsykkelen - Dørstokkmila er tung!! He he... Men jeg har lyst å prøve det for å sjekke ut om jeg orker. For det er jo genial treningsform!

Det er ikke noe problem å trene så lenge du er i form til det. Det er alltid en fordel å trene! Men ikke ta i for hardt, og en bør sikkert være forsiktig med visse type for trening som kan innebære slag og spark.

Tvi tvi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...