mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg så lenger ned at det var noen som hadde skrevet nesten det samme, men jeg må skrive ut litt frustrasjon fordet. Har ei tulle som er snart 3 uker, jeg fullammer og pumper en til to ganger om dagen for å holde produksjonen oppe.Pumper da ut 125-150 ml om gangen. De siste dagene har hun ikke virket helt fornøyd, og vil legges til puppen ofte, suger godt i 15-20 minutter så slipper hun. Men da kan det gå kun en time så vil hu ha mer. Hun roer seg ikke og klarer ikke sove en god lur på dagen. Men hun er kjempe rolig på natten. det er jo litt kjedelig når hun er så urolig på dagen og stress når hun vil så ofte til puppen.
trollet66 Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Det er helt normalt det du opplever ved 3 uker alder er det vanlig å ha økedøgn. Frustrerende ja, men så lenge hun er rolig om natten, har 5 eller flere våte bleier å dagen og vektoppgang er bra, skal du ikke bekymre deg. Høres ut som om du har godt med melk. Med tulla min gikk det ofte ikke mer enn 1 time til 1 1/2 time mellom begynnelse og begynnelse, og hun kunne ligge til i 30 minutter eller til og med en time, ikke mye fritid her da nei!!!! Prøv å kjøre en tur (i bil)med henne rett etter et måltid, da sovner de ofte og kan sove en stund......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå