Hera83 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Og hvor tidlig kom den? Kom plutselig en skikkelig bølge over meg her.. Må puste dypt for å holde den i sjakk også merker jeg at jeg ble skikkelig varm. Er 4+5...
Blå + en i magen Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Kvalmen kom etter 6-7 uke på meg. Er kvalm døgnet rundt ennå, og sykemeldt. Er nå 10+6! Sååå leeiiiiii av å ligge på sofaen hver dag og løpe frem og tilbake for å kaste opp! Vi får krysse fingrene for at det ikke varer alt for lenge!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Sofaen gjør meg kvalmere! Jeg har vært kvalm siden uke 7, hele dagen stort sett. Har funnet ut at dersom jeg kommer meg ut i frisk luft, går en rask tur eller sykler, så forsvinner kvalmen. Blir jeg derimot liggende på sofaen en hel kveld er jeg konstant kvalm og uggen. Hjelper også å spise selv om matlysten er på bånn så blir det alltid bedre.
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Har vært uggen og småkvalm fra uke 4. Rundt uke 5-6 kom den skikkelige kvalmen som varer døgnet rundt. Og 7+4 kom spyinga... Er 9+1 nå, og kaster opp omtrent hver dag, og ofte flere ganger om dagen. Men det er egentlig ikke spyinga som er værst, -selv om det er ille nok, men faktisk så syns jeg bare det å konstant være kvalm er helt forferdelig!!! Er så kvalm at det ALLTID føles ut som at jeg må spy når som helst (sånn har kvalmen vært siden den startet i uke 5). Og det er DEN følelsen som er værst å skulle gå med døgnet rundt. Og når jeg faktisk spyr, så er det nesten en befrielse i forhold (men bare nesten altså, for jeg er jo like kvalm igjen rett etterpå). ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå