Gå til innhold

Hvordan er kvalmen hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor tidlig kom den?

Kom plutselig en skikkelig bølge over meg her.. Må puste dypt for å holde den i sjakk også merker jeg at jeg ble skikkelig varm. Er 4+5...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalmen kom etter 6-7 uke på meg. Er kvalm døgnet rundt ennå, og sykemeldt. Er nå 10+6! Sååå leeiiiiii av å ligge på sofaen hver dag og løpe frem og tilbake for å kaste opp! Vi får krysse fingrene for at det ikke varer alt for lenge!

Skrevet

Sofaen gjør meg kvalmere!

Jeg har vært kvalm siden uke 7, hele dagen stort sett. Har funnet ut at dersom jeg kommer meg ut i frisk luft, går en rask tur eller sykler, så forsvinner kvalmen. Blir jeg derimot liggende på sofaen en hel kveld er jeg konstant kvalm og uggen. Hjelper også å spise selv om matlysten er på bånn så blir det alltid bedre.

Skrevet

Har vært uggen og småkvalm fra uke 4.

Rundt uke 5-6 kom den skikkelige kvalmen som varer døgnet rundt.

Og 7+4 kom spyinga...

Er 9+1 nå, og kaster opp omtrent hver dag, og ofte flere ganger om dagen.

Men det er egentlig ikke spyinga som er værst, -selv om det er ille nok, men faktisk så syns jeg bare det å konstant være kvalm er helt forferdelig!!!

Er så kvalm at det ALLTID føles ut som at jeg må spy når som helst (sånn har kvalmen vært siden den startet i uke 5).

Og det er DEN følelsen som er værst å skulle gå med døgnet rundt. Og når jeg faktisk spyr, så er det nesten en befrielse i forhold (men bare nesten altså, for jeg er jo like kvalm igjen rett etterpå). ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...