Gå til innhold

Noen som har erfaring med Mutsy urban rider??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Brukte min i 5,5mnd og skal prøve meg på en liten "anmeldelse" :)

Pluss:

Trilleegenskapene er uovertrufne!! Noen syns det er stress med den svingen på bakhjulene, men kan du rygge med henger skjønner du prinsippet.. Mora mi skjønte det ikke helt, men trillet masse med "svingsystemet" fastlåst og trivdes med det. (Det kan låses av med et enkelt vipp på foten rett ved siden av bremsen.)

Ikke av de letteste, men mye lettere en tradisjonelle 4-hjulinger.

Vi hadde sportbagen, og det er masse lommer til oppbevaring av regntrekk, myggnett, lommebok og mobil som er lettere tilgjengelig der enn i stellebagen.

Teleskophåndtak! Kommer aldri til å kjøpe vogn uten etter dette. I motsetning til Bugabooen som jeg har nå er det også mye enklere å regulere høyden; en liten "knott" midt på håndtaket. ..som forresten også kan brukes til å henge en bærepose eller veske over, hehe:)

God "allroundvogn" som er god både i by og på landet. Vi bor veldig grisgrendt, men har reist mye med den.

Vi kjøpte adapter til Maxi-Cosistolen og har brukt den masse på understellet. Utrolig praktisk med sovende baby ut og inn av bil...

Minus:

Altfor liten bag!! Grunn nr 1 til at vi kjøpte ny vogn. Har ganske lang baby, men likevel.. Var ikke klar for å gå over til sportsdel da han var 5,5mnd.

Kurven under kan knapt kalles en kurv, veldig lave kanter, så ting har lett for å falle av.

Flere her inne har klaget over at den fort blir ødelagt, så jeg har fått en oppfatning av at kvaliteten ikke er all verden, men selv har vi vært veldig fornøyd.

Vi har valgt å beholde vognen selv om vi har kjøpt ny, dette fordi man kan kjøpe til flere ulike typer sittedeler, blant annet et søskensete som ser utrolig praktisk ut om det skulle bli aktuelt:)

Lykke til med vognvalget!!

(Vil holde en knapp på Bugaboo Cameleon foran Mutsyen og jeg skal anbefale deg noe..:) Den er enda lettere, og tro meg, det betyr masse når du står der med en unge på armen og skal ut og inn av bil, buss, tog og oppover en lang bakke..:) Og stor bag..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...