Gå til innhold

Oslo-treff onsdag 24. oktober kl 17.30

yasumi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og takk for sist:)

Nazir Cafe like ved Kirka på Sagene har god mat, er barnevennlig og daglig besøkt av mammaer, pappaer,små barn, diebarn, bleiebarn og vogner.

Den ligger i selve Samfunnshuset rett ovenfor 7-eleven og Sagene Kirke. I samfunnshuset bedrives også gravideyoga, barselyoga, dans og andre kulturarragnementer:)

Det er lett og raskt å komme seg dit.

Fra Majorstua: ta 20 bussen til det 2. stoppet etter Ullevål sykehus.

Fra Brugata (v/Gunerius): ta buss 54 eller 34 opp Uelandsgate.

Fra St. Haugen ta buss 37 til stoppet etter Vindern

For oss som bor på Løkka kan vi enten gå langs elva, eller ta trikk til Torshov og 20 bussen 2 stopp til Sagene.

Tror ikke de spiller så veldig høy musikk der;)

Hei!

Denne gangen håper jeg også å komme på treff.

Hva er adressen til denne kaféen - jeg har aldri hørt om den.

Kokosboller er jo så godt....selv om man ikke burde spise det akkurat nå :-)

Regner med at det har skjedd masse siden sist jeg traff dere - enten med baby på utsiden eller en enda større mage.

Annonse

Den lille kokosbollefabrikken ligger i Maridalsveien 157.

De har forresten egen hjemmeside på www.kokosbollen.no

Kanskje ikke verdens sunneste ting å spise og sikkert ikke godt hvis man er kvalm i starten av svangerskapet.

Men for de kaloribevisste inneholder visstnok 1 bolle i snitt ikke mer enn 48 kalorier. Og litt søtt må man jo kunne unne seg innen rimelighetens grenser.

Bare så ingen blir forvirret : Vi skal ikke treffes på Kokosbollefabrikken, bare et tips når man allikvel er i området.

Hei igjen, da ser lista foreløpig slik ut:

Liten Kuling

Minamo + kapteinen

Eliza N + Ulrik

Gingerangel

Jolanta

Fryda

Bodilnf + Sofus + Linus

Yasumi

Jeg bestiller bord mandag tenkte jeg, så bare sett dere på lista alle som vil være med, her er gravide i alle uker + de som allerede har født m/sine små velkommen!

Annonse

Har dessverre ikke mulighet til å komme på treff denne gangen. Mannen min jobber sent på onsdager og har problemer med barnevakt i morgen.

I tillegg har vi vært litt slitne her da det ser ut til at Ulrik har fatt morsmelkallergi akkurat som storebror hadde. Han begynte å få mye vondt etter hvert måltid og jeg har derfor begynt på veldig streng diett uten bl.a. melk, egg m.m. Han skal til lege igjen i dag så får vi se.

Regner med å komme på neste treff.

Kos dere i kveld=)

Hei alle

Har en forferdelig halsbetennelse - så på nåværende tidspunkt tror jeg at jeg holder sengen idag - med mindre alle remediene jeg propper i meg plutselig får en effekt...

Kos dere på kafé, med eller uten innlagt pitstop på Den Lille Kokosbollefabrikken og ikke for stor minus på bankkonto for de som tar turen innom Nøstebarn

Jeg kommer, selv om guttene er litt urolige i dag. Blir fint å treffe gamle kjente og nye gravide.

Tar med meg mannen min, Sofus og Linus fra starten og så går de hjem med etterhvert. Tror ikke de to gullene takler et helt restaurantbesøk i dag.

Da får hele familien litt luft, dere får hilst på småguttene og mamma får et helt måltid ute i fred :-)

Gleder meg!

Hei alle sammen:)

Hadde veldig lyst å komme, men dessverre har Kap blitt hes i halsen, og legen på telefon fra helsestasjonen sa vi burde holde oss inne i varmen til i morgen. Da har vi fått første time.

Vi kommer neste gang!!!

Kanske vi kunne avtale treff på dagtid også, nå som det begynner å fryse til på kveldstid?...

Gleder meg til å treffe dere igjen neste gang, og ønsker Yasumi og Liten kuling LYKKE TIL hvis noe skjer før den tid!!!!

Klem fra Ingvild og Kap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...