Kobra Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Holder til i Haugesund... Betaler man alt før man setter igang, eller betaler man inn litt og litt...eller hvordan er det??
lillir Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Hei.. Er også i Hgsd,men på klinikk Hausken. Vet ikke kor du er men..?? Vi betalte inn alt på forhånd,og forsto at det var policyen der. Vi var til forundersøkelse og samtaler. Så fikk vi med oss skjema,og plan på medisinene fremover. Og hvis vi valgte å følge med videre,så måtte vi betale inn summen innen neste undersøkelse som for oss blir UL før uttak..:-))
venter7 Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg holder også til i Haugesund ved sykehuset. Betalte medisinene i postoppkrav da de kom i posten.
Kobra Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har begynt på Hausken, men vil først prøve pergotime-pregnyl å håper så inderlig at det skal virke denne gangen!!! Men må jeg ta prøverør så tror jeg jeg må gå for sykehuset altså...for det er jo så svindyrt!!! Jeg har ikke 40 000 å legge ut nå!! Hadde jeg bare vunnet noen mill i lotto liksom
Mamma des.08 Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Hmmm.... Forskjellig fra sted til sted ja. Vi holder til i Porsgrunn og vi fikk resepten når vi var til samtale. Har begynt nå med nesesprayen... Jeg kan kjøpe litt etter litt jeg. Kjøpt en nesespray og drar til uka å kjøper neste, sånn at den er hjemme og klar. Sprøytene kommer jeg nok til å kjøpe samtidig. Eggløsningssprøyta som skal taes like før uttak, venter jeg med å kjøpe til jeg har vært på UL og vet når den skal taes. For jeg vil tro at jeg må ta flere av de andre sprøytene før jeg tar den. Skal nemlig på UL 8.sprøytedag. Håper det ordner seg!! Lykke til!!!
elma2006 Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Det er jo avhengig av om det r et privat eller offentlig sykhus du holder til ved, og siden du er ved hausken, som er privat, må du betale alt før det er uttak. Så den lille spredningen du får i utgifter der er bare fordelt på medisiner (som jeg hentet på lokalt apotek, og betalte der) og det Hausken skulle ha (som jeg betalte når det nærmet seg uttak). Ved offentlig behandling er det jo "bare" medisinene du legger ut for.... Lykke til, de på Hausken er hyggelige og flinke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå