Gå til innhold

akkurat vært hos legen


mamman til 2 godjenter:)

Anbefalte innlegg

hei alle sammen:)

har akkurat kommet fra legen nå, hadde så klart positiv test:). hun mente at dette kom til å gå bra ( har hatt en sa forrige gang) men vi vet ikke hvor langt jeg er påvei siden jeg ikke fikk igjen mensen etter sa..men det gjør ingenting så lenge det går bra:) hun sa at jeg bare skulle glede meg og være glad over at jeg ikke har så mange symptomer så da får jeg vel det da..hehe..hun var selv i uke 26 og var dårlig enda..stakkar..ble sykmeldt i 2 uker pga jobben for å få igjen krefter og slappe helt av...er så trøtt som bare det..

skal tilbake igjen i slutten av novenber og da kunne det hende vi fikk høre hjertelyden..hihi..glede meg, men det er lenge til det...

ville bare fortelle alle sammen, føler meg litt mer gravid siden jeg har vært hos legen..hehe..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt og få ting bekreftet, jeg sitter her på jobben ca 5-6 uker og er trøtt, kaster opp og hoven i ansiktet:O(

Ønsker deg masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off da, det høres ikke bra ut, hvis du har mulighet så ta deg en tur til legen. greit at det ikke er en sykdom å være gravid, men man må ta vare på seg selv...trur jeg er like langt på vei som deg:) husk ogat du skal ta vare på både deg og en liten spire:)

 

masse lykke til til deg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg snakker med sykehuset og legen ofte, grunnet mange aborter så de vet om det.

Men tar oppkasten som et godt tegn på at spiren vokser og gror, sover masse når jeg kommer hjem fra jobben og om kvelden.

 

Klemmmer til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, det er bra du får go oppfølging da:)

ja,det er jo bare et godt tegn det, er bra du får tid til å sove når du kommer hjem da.

 

klemmer til deg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var oppmuntrende for meg å lese at du ble fort gravid igjen etter en sa.. opplevde det samme for over 2 uker siden og håper det klaffer like fort igjen for meg som deg :)

 

lykke til med den lille, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei:)

har sett dine innlegg og har ventet på å se deg snart her inne igjen:) jeg hadde ikke mensen før jeg ble gravid igjen så det gikk veldig fort..

 

lykke til til deg og håper du kommer inn her snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...