Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har vært i god form under hele svangerskapet, og er forsåvidt det nå også. Men har begynt å få veldig til "rivninger" helt nede på magen. Babyen ligger svært langt ned så det er sikkert det som er årsaken. Føler noen ganger at jeg er nødt til å gå å holde magen oppe, slik at det ikke skal bli så tungt.. Fortsetter det sånn i sju uker til så blir det ikke særlig behagelig.. Er ikke spesielt stor heller, har lagt på meg 10 kg, så jeg er 65 kg nå. Kommer vel en del ekstra kilo på slutten.. Spiser ikke særlig sunt heller, men pytt pytt.. Man må kose seg mens man kan sier nå jeg! Ellers har jeg lavt blodtrykk og blodprosent, så jeg må ta jern hver dag. Blir lettere svimmel nå og tåler ikke like mye stress som før. Skriver masteroppgave og håper inderlig på å bli ferdig med den før termin den 27.nov!! Har en gutt på fire år som gleder seg enormt til å bli storebror! Han koser,stryker, synger og snakker med magen hver dag. Tror det blir et stort øyeblikk når vi skal vise frem babyen til han for første gang;) Ellers må jeg spørre om det er flere av dere som har disse rivingene nederst i magen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10584145-331/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå