Gå til innhold

April: Noens unger som sover MER nå som trassen topper seg?

Expat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

på ingen måte. Her sover hun ikke på dagtid lenger -har ikke gjort det siden knerten ble født for et halvt år siden :( Sover fra 19 - 7 sånn ca om nettene.men har enda til gode at hun ikke kommer inn til oss på natta. Og da sover hun der resten av natta :( Jeg liker det IKKE, men gubben syns det er SÅ koslig.. *grr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her reduserte vi fra 1,5 til 1 timer fra ca 12 - 13 etter ferien. Om natten sover han heldigvis fra ca 19/20 til 06/07. Han er sjelden våken om natten. I det siste har han kommet nærmest i søvne inne til oss om natten. Da har vi (like i søvne) båret han tilbake. Da blir han stort sett blitt der resten av natten - og ingen husker det egentlig før langt utpå dagen *fniser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maja sover fra 19.30-7 når hun vekkes, 8.30/9 hvis hun får våkne av seg selv. Hun har hatt 1,5 t på dagtid, men i perioder der hun er småsyk sover hun lenger på dagtid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er trass eller bhgstart som har gjort det, men Matilde sover nå lenger på morgenen. Før våknet hun på hverdagene mellom halv sju og sju, nå vekker jeg henne vanligvis kvart over sju. I helgene kan hun plutselig sove til ni!! Legges altså sju på kvelden og sovner som regel innen et kvarter. Sover 1t på dagen, hvis hun får det til i bhg (ikke så lett når de andre ungene leker rundt) - alltid hjemme. Jeg syns det er storveies :o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skulle me jo slutte å sove på dagen for noen uker siden, men det er dager der hun bare sovner sittene der hun er.

Men hun får ikke sove mer enn 10 minutter om hun da sovener.

Noe som gjør nattesøvnen her mye bedre for henne og for oss. Hun legger seg fint hver kveld og sover veldig tungt gjennom natten.

Me har lagt merke til at hun sover tyngre. Som om hun er dø liksom. Me må til tider riste henne til live om morgenen. hehe... helt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tulla mi sover 2 timer på dagen fra 20 - 08. Det håper jeg hun fortsetter med lenge...! De dagene vi ikke får sovet på dagen så er hun bare så grinete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...