Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Er disse navnene fine el ikke.... Vil gjerne høre deres mening og evt andre forslag til guttenavn.. Jeg er nemlig VELDIG usikker:)
Truseprinsesse Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 De er begge fine. Holder knapp på Tinius.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Trym liker jeg ikke av den grunn at jeg vet om en pøbel som heter det. Tinius...ikke så tilhenger av "inius" navn, så jeg ville heller valgt Tinus. Kjenner en som heter det også og han er topp ;o)
Vipsenmamma Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Tinius er et pinglenavn, Trym er greit nok. Andre forslag på T er Torjus Torkil Tage Tarjei Tormod Torstein Torbjørn Torgeir Tarald Theis
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Tinius hadde jeg aldri valgt... Trym er bra.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Tinius?? Nesten som øresus, jo. (Tinnius)
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Øresus er Tinnitus. Tinius er et helt ok navn; er ikke en fan av Trym, men det er i hvert fall ikke støtende.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Trym er fint!! Men liker ikke Tinius, ligner for mye på tinnitus. Synes også Tinius blir et "svakt" navn i forhold til Trym, som jeg syns er et sterkt navn.
Vannmann35 Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Liker ingen av disse navnene. Trym får meg til å tenke på gym (og sure gymsokker) og Tinius er alt for nusselig og søtt. Kommer gjerne med andre forslag derom du kan hinte litt om hva du liker? De navnene du nevner her er jo to vidt forskjellige genre. Men hvis du liker navn på T synes jeg disse er fine: Tord Tage Tarjei Tormod Teodor Torstein Thomas Torbjørn
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for tilbakemelding:) Er ikke avhengig av at navnet begynner på T.. Liker i utgangspunktet litt unorske "nye" navn...Som f eks Lucas,Elias,Nicolas,Linus osv...Ikke glad i navn som f eks Sverre,Magne,Ola,Sigmund osv... Har lyst til å prøve å holde meg unna topp 10 lista og:) Bare å komme med flere forslag:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Liker nok Trym best..Tinius blir litt for søtt liksom...
Vannmann35 Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 Hmmm... noen ikke typisk norske navn, men "nye"... Prøver meg: Rasmus Niklas Kasper Kaspar Gabriel Edvard Emrik Tristan Jesper Jonatan Oliver Aron
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 Har faktisk vært innom Kaspar og Niklas..Syns og du har noen flere gode forslag men som faller bort pga nære famimedlemmer som allerede heter det... Tusen takk for forslagene:) kommer du på fler er det bare å komme med de:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå