Gå til innhold

Trilletur i Vollen på onsdag?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

På sist treff snakket vi om å gå en trilletur i Vollen på førstkommende onsdag hvis været er bra. Og skulle været være dårlig, kanskje vi tar en lunsj i Vollen istedenfor?

Jeg vil gjerne gå en runde fra Vollen og mot Arnestad. Jeg er ikke så kjent der, men har hørt noe om at det er parkering nede ved der båten går. Eller om dere som er litt mer kjent kommer med et sted vi kan møtes? Klokken 11 eller 12 passer det?

Telefonen min døde i går, så nå har jeg ingen av telefon-numrene deres. Jeg har lånt en telefon, så jeg er tilgjengelig på samme telefonnummer :o)

Klem fra Elisabeth

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10583528-trilletur-i-vollen-p%C3%A5-onsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi satser på å bli med, men er svært lite kjent i området.. Vet hvor M&M er, men der stopper det meste.. Ikke så lett å være inflytter..

For min del ville kl 12 passe best.

Sender deg nr mitt på sms, Elisabeth.

Hilsen Tone

Hei!

Hvor skal vi møtes? Burde nesten legge ut et sted og klokkeslett her om noen ser det i siste liten..

Går det f.eks. ann å møtes på parkeringspalssen ved Mads & Marting kl 12, og gå derfra, eller blir det feil i forhold til den kyststien?

Tone

Hadde tenkt å foreslå det samme som deg, Tone.

Da sees vi på park-plassen v/Mads & Martin kl 12. Vi kan si den parkeringsplassen der man betaler som er akkurat når man kjører inn fra hovedveien. Så bare går vi ned mot sjøen og ser om vi finner ut hvor man går videre. Jeg er som sagt ikke kjent, men iflg min lillesøster skal det ikke være så vanskelig å finne frem. Og uansett får vi luftet oss litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...