Mockanin Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Broren min skulle egentlig til Østfold om et par uker og besøke kjærsten sin som gikk på skole der. MEN så flyttet hun hjem igjen nå i helgen, trivdes ikke. Så nå sitter han der med flybilletten sin da. Dem lurte på om mamma skulle overta den og komme på besøk til oss. Men får man gjort sånt og får man evt. endret retur datoen. Dette er med Norwegian og billetten kostet vel rundt 1500 kr. Ser jo mamma bare annet hvert år så det hadde vært alright om hun kunne kommet nå. Unga hadde blitt så glade.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Du kan bytte navn på billetten ja, men er usikker på returdato. Kommer litt ann på hvilken billett han kjøpte.
Mockanin Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Takk for svar. Da ser det jammen ut til at mamma kommer på besøk snart.
solstråle69 Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Du kan endre både navn og dato på alle Norwegian sine billetter. De tar gebyr for det, men er ikke sikker på hvor mye. Tror du finner all info på www.norwegian.no.
Monajenten Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Det går an, men det kommer et gebyr i tillegg for navneendringen. Tror du kan lese om det på Norwegian sine sider.
Monajenten Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 4.2 Endringsmuligheter Du kan endre både reisemål og dato. Hver endring koster NOK. 162,- på innlandsreiser og NOK 150,- på utenlandsreiser pr. person pr. strekning. Navneendring koster NOK 324,- på innlandsreiser og NOK 300,- på utenlandsreiser pr. person pr. strekning. Eventuell prisdifferanse mellom opprinnelig og ny billettpris kommer i tillegg. Det gis ikke refusjon selv om man endrer til en billett i lavere priskategori.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, man kan det. Men det koster ca 300 kroner å bytte navn, så har du tur retur koster det 600. Vi gjorde det selv i mai.. broren min skulle reise.. men så reiste jeg isteden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå