Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kos!!!

Har selv 2 katter, og de er til stor hjelp når savnet etter en spire blir stort, får nesten lyst på kattunger også, men 2 katter for være nok for oss.

Kos deg med nøstene så my og lenge du kan, kjæledyr skal jo virke beroligende, og det kan vi jo alle trenge her inne ;o)

ÅÅÅÅÅ så koselig. Klarer du og gi bort noen nå eller blir du sittende med alle selv? Jeg har to skjønne og bortskjemte katter selv.

Det er to hunnkatter som jeg har hentet hos dyrebeskyttelsen.

De er lysene mine når savnet etter barn er så stort. Har sagt det til mannen min at får jeg ikke barn snart begynner jeg vell og kle på dem og triller rundt med dem. Når alle andre forteller søte historier om sine barn ja da får de høre enda søtere historier om mine to kjempesøte hårete barn.

vi kommer nok til å gi bort de fleste...hadde blitt mye med 7 katter,1 hund og akvarie...hehe....

er hvertfall kjempekos...de er jo så nusselige....så har liksom noe å kose meg til nå...blir sikkert greit i rugetiden det tenker jeg...hehe!

da har de vel blitt såpass viltre at jeg får nok å henge fingrene i.....

Annonse

Enig med deg natasja, når andre forteller om sine barn, da kommer jeg med katte historiene mine. Noen har tatt hintet da, og dempet litt på barnehistoriefortellingen....

Men kattene er så herlige, de er som barn de også :o)

Grattis med "småunger" i huset :) Har en 4foting jeg også, en bjeffende sådan, som jeg ALDRI hadde ville vært foruten :) Ikke så vant til barn, så jeg jobber med saken. Det er jo hope in the hanging snore :)

Ja vi har hund vi også....Men han er ung enda da...Går faktisk greit med barn...Men han virker av og til kansje litt skumel da han er litt stor..hehe...Så er han jo så ivrig når han skal få komme å hilse på...hehe!

Fryktelig nyskjerrig på kattungene nå da...hehe! Får jo ikke leke med dem...hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...