Gå til innhold

Da tilhører jeg her igjen;-)

Anbefalte innlegg

For straks 5 mnd siden, fikk vi vårt herlige kjærlighetsbarn Eline Sofie, og skal si tiden har flydd av gårde. Hun ble til ved hjelp av ICSI.

Da var søknaden om søsken til vår lille solstråle sendt til Riksen, og vi venter i spenning på oppstart til vårt 2. barn. Åhhh, jeg gleder meg til å bli eifos "på tjukka" igjen, og håper det går like greit som sist.

Til alle dere kjente travere som kjenner meg igjen... Gi meg en oppdatering a;-)

ungvoksen, Høst, Snøfilla, fruen+++ Ja alle jeg kjenner... Klem fra meg som venter på nr 2

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10582506-da-tilh%C3%B8rer-jeg-her-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei eifos.

Koselig å høre fra deg igjen. Så spennende at dere skal prøve igjen da. Etter hva jeg har forstått så er det ikke lenge ventetid på Riksen nå,så da går det nok fort. Det eneste de forlanger er vel at man ikke ammer lengre. Har vært innom hjemmesiden din for å sjekke oppdateringer og bilder,men det er jo ingen...:-)

Ønsker deg masse lykke til med søsken til Eline Sofie.Håper det går bra.

Oj, er det allerede gått 5 måneder?! Tiden flyr, selv har jeg jo kommet langt etter positiv test på 3. ivf i mars. Nå er det bare 47 dager igjen til termin... Gleder meg til å få den lille gutten i armene!

Det blir spennende å høre hvor fort dere kan komme i gang igjen! Regner med at alt står bra til med dere alle tre!

Lykke til videre!

Klem fra

Jøss sopm tiden flyr da!!!!!!

Dere vil ha to tette??

Koselig det.......

Håper at det går som dere vil!

Er bare her for å følge meg jeg :-)

Hører til på gravide slitere igjen ENDELIG!!!!

Jeg er i dag 12+2.

Denna er hjemmelaget så da går det vel bra :-)

Kos deg meg prinsessen.

Lykke til vennen!

KLEMMER

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...