Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vi har en snill gutt som er født nov 2006 og trenger dagmamma fra ca nov. Bo på Trosterud. Det kan være fleksibelt, noen dager i uke. Start-slutt tid kan også være fleksibelt. mvh

Skrevet

Hei, hvis du er villig til å krysse kommunegrensa har jeg en ledig plass hos meg på Fjellhamar. Passer for tiden en gutt som blir 2 år i januar og har åpningstid fra halv 8 til halv 5. Send meg en mail hvis du er interessert, [email protected].

Skrevet

hei jeg jobber som dagmamma på grunerløkka jeg har to barn nå men den ene begynner i barne hage fra 2 november,jeg har ledig plass.er mye ute med barna så sant været er ok.jeg jobber som hvit dagmamma.

Skrevet

Hei, er litt usikker på om du mener at det er meg du har sendt en mail ettersom jeg ser av profilen din at du er på leting etter dagmamma. I så fall har ikke jeg mottatt noen mail fra deg. Er du interssert kan du ringe meg på tlf. 95774939, jeg har fortsatt en ledig plass.

Skrevet

Jeg bor på veitvet og har ledig plass. Har lekeplass rett utenfor døra, og gode referasner fra tidligere dagmammajobber :)

Mail [email protected]

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, jeg jobber som dagmmama og bor på Grønnland har en ledig plass.

Ring hvis du er intressert på: 90259994

OBS: har god refranse

Mvh

Dagmamma

payam

Skrevet

Hei,

jeg søker dagmamma til Jakob som blir 1 år i slutten av januar. Jeg trenger dagmamma fra midten av januar, men tar gjerne noe tidligere. Har du fremdeles ledig plass? Hvor mye tar du i mnd?

Skrevet

Hei

Hvor bor du på Grunnerløkka og hvor mye penger vil du ha for 5 dager i uka ?

Skrevet

Hei!

Har du prøvet å ta kontakt med Oslo Barnevaktformidling?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...