Gå til innhold

fødselen begynner :S

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De fleste kjenner det ganske så tydelig! :) jeg hadde rier (trodde jeg...) hele dagen. De kom med 5min mellomrom utpå eftan/kvelden så jeg ringte føden og ble bedt om å komme inn... begynte å tenke hvor vondt skal det egentlig bli...er jo ikke så ille nå....men kommer jo med 5min mellomrom...hva om jeg er en av de få som faktisk ikke opplever smerten som så intens som de fleste... - ble sendt hjem fra føden, dette var ikke rier nei, og hadde kun 1 cm åpning.. på natten/morgenkvisten satte det igang - og jeg var ikke i tvil - klar forskjell på riene...denne gangen var det RIER...:) på 2t gikk det fra 15 -20 min mellom til 4 min mellom. Da ringte jeg føden og dro inn. Vannet mitt gikk en time før jeg begynte å presse.

Noen opplever jo også at vannet går først - og da skal man ringe føden. Ofte får man beskjed om å vente å se om man får rier og skjer ikke det i løpet av 24t må mann inn for å bli satt igang..

er det no action hos deg? føding på gang??...:)

noen ganger går vannet først, andre ganger kan man få rier først, det er forskjellig fra person til person:)

til meg begynte det med svake rier som det var en halvtime mellom ca, såvidt jeg merka dem, så økte dem i styrke og ble kortere tid mellom og takene varte lengre.. når det var ca ti minutt mellom og de økte i styrke skjønte jeg det var rier:)

jeg vet ikke helt hvordan det er når vannet går, men jeg antar man da ringer føden og hører med dem om når man skal komme om man ikke får rier samtidig med at vannet går:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...