Gå til innhold

nattinatt,hvordan går det?har ikke fått med meg om du har lagt inn noe om det du prøvde..


GRAM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo

Nei det stemmer det, og det hjalp ikkje meg...Det heiter ultrashape. Eg gjorde alt til punkt og prikke som eg fekk beskjed om i etterkant, men likevel. Men no har eg nett tatt figurforming(fettsuging) av magen, ikkje sidene,så eg er ganske øm enda,og hoven,men eg ser magen har minka sjølv om måla er større,men akkurat det er ikkje så rart enda då, det går iallefall ein mnd før hevelsen vil gå ned skikkelig.Så den magen som eg kunne kneppe i hop på midten(he he) til ein stor klump, har minka betraktelig ja.Så eg gler meg til å sjå det endelige resultatet. Så skal eg prøve no då å gje tilbakemelding i etterkant. Eg har vel hørt bedre resultat på det som går på å stramme opp ,ved å stimulere muskulaturen,enn ved ultashape ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan vel ikke bli værre...hehe

jeg går på reductil nå,virker.-4kg på 3 uker.

blir å bruke de til de ikke virker lenger.

så får vi håpe det blir mageplastikk en el annen gang.som du sa mars,april til neste år.

måtte du bet sjøl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg var på privatklinikk.eg hadde nok ikkje nok til å få dekt,men det var så irriterende med magen var stor,når resten var kome på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle vært gratis.mange som sliter økonomisk og vil ha hjelp til å få det bedre med seg selv.

hvis jeg får mageplastikk så skal jeg høre med en priv.klinikk for jeg tror de har mer erfaring enn et vanlig sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant, og med tanke på at me har bidratt med å sette sånne søte små til verden og, he he.Ja du, de er nok mykje meir rutinert på privatklinikkene, så det vil eg anbefale deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...