Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann.

Synes det er fryktelig synd for alle dere som virkelig sliter her inne.

Og håper det løser seg for dere alle. Dere har så unt verdt det.

Men jeg har blitt så heldig at jeg faktisk er da blitt gravid med PCO uten hjelpemidler! Kjempe heldig :)

Er tidlig ennå, 5 + 4, men har store smerter i eggstokkene og livmora flere ganger daglig.

Ble sendt på sykehuset for noen dager siden pga dette, men det var så tidlig at gyn kunne ikke finne ut om det er noe galt eller ikke ennå.

Og da er mitt spørsmål til dere som er eller har vært gravid med PCO, om dere har hatt lignende smerter? Kan dette skyldes PCOen? Er kjempe bekymra for å miste, eller at det skal være noe galt.

Dette er intense smerter, så ille at jeg ikke klarer å sta på beina, men gir seg somregel etter 10 min. Kan ha slike "tak" flere ganger per dag. Har hatt smerter helt siden uka etter el.

Har tidligere hatt mye smerter på eggstokkene pga cyster. så om det kan ha en sammenheng?

Vet noen av dere kloke det? Har noen opplevd lignende, men sett at det har gått bra til slutt?

Håper på det beste her jeg sitter bekymringsfull

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10581590-smerter-under-i-svangerskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !

Så ille at du har så mye vondt.

Da jeg var gravid sist hadde jeg mye mensen smerter lignende vondt,følte hele tiden at "NÅ" begynner mensen,men nei...

Høres ut som du har mye mer vondt,så det er vanskelig å si.

Etterhvert som ukene gikk fant de ut på ultraen at jeg hadde lavliggende morkake og at det kunne gi blødninger.(for jeg hadde det også)

Tror også at smertene hadde sammenheng med det.

Vet ikke om dette gjorde deg noe klokere,håper at du etterhvert får svar og at alt går fint:-)

Anbefaler deg å bruke en slik varmepute på magen,når det er på det verste.Det er sånn grynpute greia man varmer i microen...herlig lindring.

Hilsen ei som også har pco

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...