Gå til innhold

herregud, jeg er redd for at jeg er grevid igjen jeg...??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vet at det første jeg må gjøre er jo å ta en test... men må bare øse ut av meg mine bekymringer her...

 

det er kun 4 mnd siden jeg fødte nr 2

 

vi skal til å flyte til en ganske liten leilighet nå da (kan det være stress som gjør at tanta ikke kommer?)

 

men igjen, så føler jeg meg ikke stressa- har vert mye mere stresset tidligere i livet, og likevel hatt en klokketro syklus

 

men så tenker jeg at jeg gikk jo et par-tre uker på cerazette etter fødselen- begynte 6 uker etter fødsel, gav meg igjen ca 9 uker etter fødsel. kan jo vere derfor tanta uteblir.

 

men etter jeg sluttet på cerazette har jeg hatt to mensturasjoner, den første 3 uker etter pilleslutt, den andre 3 uker etter det igjen.

 

dessuten er jeg litt usikker på om vi har hatt sex etter forige mensturasjon (men, ammetåke, kan hende vi hadde rett etter mens-slutt- husker ikke- hehe:))

 

om 3 ukers-syklusen fremdeles gjelder er jeg over 1 uke forsein.

vi bruker forøvrig ikke noe prevensjon siden pilla var fæl... liksom ikke somlet oss til å finne noe passendes, slik ståa er nå, virker det som kondom er beste alternativ. men er liksom så nedtur med kondom. hele akten blir jo bare "ødelagt"

 

andre ting som har fått meg på tanken, er at vesla har vist mye mindre interesse for bryst i det siste. jeg har vert aldeles utmattet (var ikke det de første mnd etter fødsel, og da hadde hun kollikk tilogmed)

 

huff, nei vet ikke jeg. for ett år siden da jeg ble gravid med vesla skrev jeg opp alt jeg merket av symptomer. det ene var en svært "luftig" mage (hehe) det har jeg nå også( rødme)

 

tok faktisk en test på fredag, men det ble litt "fommel" og den ble nok ikke tatt riktig ifølge bruksanvisningen, og den var negativ ja. men føler meg liksom ikke helt sikker likevel jeg da- får ta en ny til uka om tanta uteblir... jeg skal tvinge meg til å vente til helga, så slipper jeg kanskje å kaste penger ut vinduet...

 

nei, noen som har noe "klokt" å si meg? eller uklokt for den slags skyld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...