Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. oktober 2007 #1 Del Skrevet 7. oktober 2007 Sitter her med nettopp mottatt brev om innkallelse til samtale om prøverør... Jaiks - hadde virkelig aldri trodd det skulle komme så langt; nr 1 (vår nydelige jente på 2,5) satt på 3. forsøk, og nå har vi holdt på med forsøk på nr 2 i over 1,5 år. Vært på lap og funnet ut at jeg muligens har fått endometriose (ene eggledern var jaffal innsnevret med noe de mente var endovev, men for lite nå til å fjernes), gubben testet sæd hos gyn i begynnelsen av utredningen og den viste fint. Whyyyyyy tar det så lang tid? Flere som er på vei til prøverør for nr 2? Og som vil dele noen tanker rundt det?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10581336-nr-1-satt-kjapt-men-nr-2-kommer-aldri/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 8. oktober 2007 #2 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ja, vi er iallefall flere i samme "bås". Nr 1 ble til på første forsøk. Hun er nå 3 år. Nr 2 har vi strevd med nå i 2 år, og skal igang med utredning i november på IVF poliklinikk. Merker det er en spennende tid jeg har foran meg og merker det er godt å endelig skal i gang med utredning for å finne ut av hva det er og få hjelp ved ev prøverør. Merker jeg slapper mer av nå og blir ikke stresset/deprimert når mensen dukker opp, fordi vi nå skal igang med utredning både av meg og ham. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10581336-nr-1-satt-kjapt-men-nr-2-kommer-aldri/#findComment-10584155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg merker jeg er litt ambivalent i fht det med prøverørsforberedelser og -periode. Ikke så lenge siden jeg begynte i ny jobb, og vil egentlig veldig gjerne komme godt inni den, men jeg vil jo ikke vente med å å barn heller. Så det med at det plutselig blir endel fravær i den forbindelse (+ at hvis det går som sist så blir jeg sykemeldt med en gang jeg evt skulle bli gravid pga hyperemesis) så kan jeg ikke akkurat skylde på at "oj, jeg er visst gravid, jeg", hehe... Og så merker jeg at skuffelsen er stor mtp å ikke få det til selv. Spesielt siden det gikk så greit sist - ene eggledern er jo i helt fin form, så da skjønner ikke jeg hva som gjør at det aldri skjer, for det er i alel fall ikke innsatsen det har stått på ;o) Men som du sier - nå er det i alle fall et lys i tunellen. Merker likevel at håpet har vokst seg VELDIG stort på at vi skal få det til selv før februar (ivfsamtale) nå etter jeg hadde lap i slutten av sept. Fått mensen nå - heeelt i rute til tross for lap og det er deilig, men veldig klar for uka rundt EL denne gangen... Som vanlig ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10581336-nr-1-satt-kjapt-men-nr-2-kommer-aldri/#findComment-10593265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 9. oktober 2007 #4 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja, er alltid klar for uka rundt EL, som jeg fram til siste måned har trodd var fra 14 dag og 1 uke fremover, men som ved utslag ved forrige mens var dag 11 i syklusen. DVS jeg har begynt for sent, ser det ut som... Så nå blir det vel at vi begynner så fort mensen er vekk, og holder på en drøy uke i tillegg til at jeg tar EL-test for sikkerhets skyld............ Kjenner at mine hormoner er litt ute å kjører for tiden som går utover andre i familien..., men mensen dukker opp til vanlig tid, som den alltid har gjort - 30 dagers syklus uansett...., og jeg føler meg like gravid hver gang når EL har vært, slik som det er nå. .-. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10581336-nr-1-satt-kjapt-men-nr-2-kommer-aldri/#findComment-10594198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå