Gå til innhold

Hva synest dere om Anton? litt skeptisk selv eg=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes Anton er et utrolig pent navn, jeg!

Et realt navn til en real gutt:-)

Og fint at man tar i bruk navn som kanskje ikke ligger på toppen! ;-)

Emil Aleksander er også fint;-)

Emil og Anton er fine sammen, men skal ikke en eventuell Anton også ha mellomnavn?

Til det synes jeg disse er fine:

Anton Arctander

Anton Mathias

Anton Leander

Anton Johannes

Anton Cornelius

;-)

Anton Leander var jo ikke så domt=) klinga jo litt til Emil Aleksander og ja,det hadde ikke eg tenkt på;-) Takker for svar,kjekt at dei første var positive da,hehe...mannen min er veeeldig glad i det navnet,men sist var det eg som fikk viljen min=) så kanskje eg må bøye meg i støvet;-) kunne vert verre!!!

Annonse

1) MÅ alle unger ha to fornavn nå om dagen?

2) MÅ alle gutter hete Leander eller Alexander?

3) Hvor har dere fått det fra at Alexander eller Leander eller andre fornavn er mellomnavn?

Lurer på om det er et virus dere har blitt smittet av.

Når det er sagt er Anton et kult navn, og det er et navn som fint kan brukes alene (i likhet med så å si alle andre navn).

Anton Leander blir for meg altfor Kalle Anka-aktig.

Nei alle må ikke ha to navn,men Eg og noen andre synest det er fint! DU kan velge det DU vill...

Aleksander er eit nydeligt navn,det er det mangen som synest,heldigvis=) eg heiter kristina til mellomnavn og det er jo eit fornavn også men kan da brukes som mellomnavn for det!? ingen regel på slikt desverre! og det har vert slik i maaaaangen maaaaangen år!!! så det så! er desverre ingen virus det nei,isåfall eit gamelt og heilt ufarligt!hehe...Takk..Anton er eit fint navn,men eg vil ha eit navn til for det har min andre sønn også!!!

Annonse

Kjenner en liten baby som heter Anton. Synes det er et stødig og godt navn. Ville ikke vært i tvil om å bruke det. Anton og Emil passer veldig godt sammen - to skøyeraktige navn (Emil i Lønneberget og fetter Anton) :-)

Visste heller ikke at faren til Emil het Anton, men det var jo litt festlig da. Samboeren har for øvrig en fetter og kusine som heter Emil og Ida :-) Gå for Anton - det blir nok en stødig kar! Kjenner også en Jørgen Anton - han er en gluping :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...