boboo Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 min syklus: tirs 18/09: første dag i siste mens 10 dager etter:fredag 28/09 EL smerter (sex..) 6 dager etter: torsdag 04/10: stikkinger og menssmerter fredagt 05/10: (sex i tilfelle EL dagen før..) 2 dager etter : lørdag 06/10: hodepine søndag 07/10: ømme bryst, kvalm, trett, urolig mage med rumling og knip... HM.....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Beklager umulig å tolke. Ta en graviditetstest i morgen tidlig eller kjøp en og test neste dag! Håper du får positiv test:)
boboo Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 er nok altfor tidlig å teste nå... viss jeg tenker på smertene på torsdag som festesmerter tar d vel en uke til før testen kan bli positiv? men EL 10 dagen i syklusen? er d ikke normalt rundt 14 dager? henger ikke med, og har glemt mye siden sist jeg var gravid...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, når jeg ser nærmere på syklusen din, så er det nok for tidlig å teste. Men det kan være du har el på dag ti... dag 14 er bare normal dagen som det taes utgangspunkt i alle sykluser. Feks jeg hadde el på dag 27....holdt på å bli litt sprø. Heldig du som har korte sykluser. 10-14 dager etter det du tror var el, da kan du teste! Lykke til:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå