supergyda Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Nei, pardress har jeg ikke hatt, bare enkeltdress :-) Fra spøk til alvor, har hatt to Skogstaddresser. Var veldig fornøyd med den ene, mindre fornøyd med den andre. På dress nummer to var stoffet tynnere og mykere, så den var faktisk ikke vanntett. Hull i rompa ble det også etter et par måneder.
Lsjoli elsker Andrea Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 OJ SANN,da er det mulig at det er den jeg har,men den burde jo holde litt da,siden den kostet 800 kr.
Anna Nym :o) Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Har to. Den til 4-åringen har vi ikke brukt ennå. Den tiu 1-årineg er en annen modell. Med fleecedress inni, og uten liv i dressen. (Skjønner du formen da?) Den er ihvertfall kjempegod. Har hatt flere skidresser også. Er fornøyd med alt.
*sola ღ Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Det er den vinterdressen med løst for du har da, ikke sant? Den brukte gutten min i fjor vinter og som vår og høstdress nå.. Superfornøyd. Han er ute i øsepøseregn i den uten å bli våt, han blir ikke kald på vinteren og heldigvis passer den litt nå denne vinteren som kommer. Vel, nå kjøpte jeg både 2 og 3 år i fjor høst, så skal bare bytte til den i boden :-) Kjekt med salg... Men kostet 799, så regner med det er samme.
Lsjoli elsker Andrea Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2007 åå ja det er den med løst for,da får vi tru den blir bra for snuppa:)
Anna Nym :o) Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 http://www.skogstadsport.com/skogstad.html Den jeg snakker om som minsten har er en TECHNO DRESS heter den. Det er en helt ny type.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå