Gå til innhold

noen som har phil&teds vogn? er det et bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God plass til pose ja, er ikke så smal som den ser ut som. Har helt grei plass til både voksipose og toåringen vår oppi der =)

Og den har full liggestilling ja.

Er veldig fornøyd med vogna vår! Bruker den som søskenvogn, og den er bare helt genial til det bruket, men jeg har brukt den mye som sportsvogn til eldste (også til sovevogn) og nå i det siste har jeg også brukt den veldig mye til babyen vår på 4 mnd.

Hadde en oth som vi solgte da vi kjøpte p&t, og hadde egentlig tenkt å selge p&t når eldste passerte tre of erstatte med en ny oth til lillebror, men er så fornøyd at jeg kommer til å beholde den som sportsvogn ut vognperioden til lillebror også =)

Kjempegod å trille (selv om oth er hakket bedre) og det er den vogna gutten vår har sittet best i av alle vognene vi har hatt (5 stk -brio kombi og sitty, teutonia, oth, hauck) .

Det som jeg liker minst med vogna er ryggreguleringen, synes det er vanskelig å få den fra liggestilling til sittestilling med ungen oppi vogn, men det er sikkert bare en vanesak. Det er noen klips bak i ryggen, og det er så stramt å få dem sammen når barnet sitter i. Og ideelt sett kunne den hatt regulerbart forbrett.

Bortsett fra dette er det en super vogn på alle måter =)

Kan forresten føye til at jeg i begynnelsen ikke likte at den var åpen bak når den var i liggestilling. Det må jo være sånn når den brukes som søskenvogn, men føltes upraktisk når jeg brukte den som enkeltvogn.

Det følger med både et plastdekke og et et sort dekke (som et veldig tett myggnett - er også solbeskyttelse med uv 50) - iallefall på den nye modellen.

Problemet var at jeg syntest det ble så lyst inn i vogna når jeg hadde plastdekke på, og det må man om det blåser ute, men har etterhvert funnet ut at det er helt supert. Spesielt nå som jeg bruker den mye til babyen. Det gir meg utrolig god oversikt over barnet inni vogna. Når eldste skal sove i den henger jeg bare et teppe over, så er ikke noe problem.

Ikke veldig fornøyd nei! Har hatt den som låne vogn nå en ukes tid og på en og samme gåtur holdt vogna på og velte hele tre ganger!!!!!

Har aldri holdt på det med Quinny vogna vår.

Men sånn ellers så tåler jo vogna utrolig mye og den tar minimalt med plass sammen lagt.

hmmm... det var rart. Har brukt vogna daglig fra februar og fram til nå, også på ulendt terreng og både som søskenvogn og enkeltvogn til både toåring og baby, og min har aldri vært i nærheten av å velte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...