hønetuppa ønsker barn Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Eller er det vanligst med flere innsettinger før den sitter?
Vårstråle2008 Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Hei! Vi var så heldige å bli gravide med tvillinger etter 1.forsøk på icsi. Vi satte inn 1 egg og nå får vi plutselig to små!!!! Snakk om flaks! Lykke til!!
Lykkelig mor til tre Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Vi klarte det på første forsøk (icsi) for snart to år siden. Nå er vi i gang med første søsken forsøk. Er på rugedag fem. Kan jo bare håpe vi er like heldige denne gangen
MK73 Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har et vennepar som har to IVF-barn, og begge to kom på første forsøk :-) Men så er det jo mange av oss her som ikke er så heldige, dessverre.
Mammaen til Oscar Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Vi lyktes på 2. forsøk! ICSI/TESA på Maigaard i Danmark.
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er ikke helt sikker på hva statistikken sier.. Lurer på at det er mellom 25 - 30% som gjennomsnittlig lykkes ved første forsøk. På St. Olavs fikk jeg høre at de lå på nærmere 40%. Heldige meg som ble befruktet der, da! Vi lyktes på 1. forsøk med ICSI i månedsskiftet februar/mars i år. Er nå lykkelig ventende på en liten jente som ventes å se dagens lys 23. november :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå