Sunniva78 har to små Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 TYPISK at sambo er offshore, og jeg er alene hjemme... Jeg skrudde nettopp av tv`en, tør ikke ha den på når det begynner å lukte brent altså... Men hva kan skje egentlig? Vi har lenge snakket om å kjøpe ny tv, men har drøyd det, for det koster liksom litt penger... Den vi har er helt grei, men sikkert 10 år gammel. Å nå skal jeg liksom "klare meg" i over 1 uke uten tv!!?? Stakkar meg...:-(
Sunniva78 har to små Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2007 Ingen som synes synd på meg..? Snufs...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Har du tørket støv av tv'en med våt klut i dag? Da kommer det svilukt. 10 år gammel tv er ikke gammelt....
Sunniva78 har to små Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Nei, har ikke tørket støv av den nå... Kom plutselig... Er SÅ stille i stua nå, sukk...
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Bare pass på å napp ut tvn når du ikke er i nærheten, for den kan ta fyr.. Også ha et brannslokkningsapparat lett tilgjengelig når du ser på tv.. Det var de rådene min mann hadde å gi deg
Sunniva78 har to små Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2007 Tør ikke ha den på lengre jeg... Ha et brannslukningsapparat siden av meg når jeg ser på tv? Nei huff, kan jo få tynnslitte nerver av mindre.. Hehe... Er vel best å la den få hvile, så blir det ny tv når sambo kommer hjem tirsdag NESTE UKE... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå