Gå til innhold

skal dere sende ungene i barnehage i høstferien?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har vanlig arbeidsuke i høstferien, men har tatt meg fri fredag. Da skal jeg selvfølgelig ha lillegutt hjemme, og hadde jeg hatt fri flere dager hadde jeg ikke sendt han i bhg. Du må sikkert ikke forteller barnehagen om du skal på jobb eller ikke, og du bestemmer selv hvor mye du har barnet ditt hjemme når du har fri. Sikkert godt med noen timer for seg selv i hvertfall en av dagene tenker jeg.

Eg har to dager ferie, p.g.a. planleggingsdag i barnehagen og ein fridag, el. jobber eg torsdag og fredag så da må gullet i barnehage. Hadde eg hatt fri heile veka hadde eg nok uansett hatt ho i barnehage eit par dager om vi var heime, da ho koser seg der. Dei sett stor pris på om man gir beskjed om det.

ja, det har han vært. Alle de 3 dagene han pleier å være der. vært en dag hos bestefar også. og jeg har jobbet hele helgen. Da har pappan vært hjemme. Jeg har ikke noe forhold til høstferie... , så jeg har jobbet så de andre kan ta fri. Har fri ellers så.......... blir nok anderledes når han begynner på skolen

Annonse

Er veldig greit å få beskjed om ungene skal ha fri i ferier,da registreres det som ferie for barnet.De skal jo ha 3uker sammenhengende om sommeren og en uke utenom i året.Vi som jobber i barnehage har jo og lyst å ha ferie sammen med våre barn......da kan vi få tatt ut feriedager og avspasering de dagene det er mindre barn på avdelingen;)Men det er selfølgelig opp til dere om dere vil ha barna hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...