Gå til innhold

Drammen sykehus

Engel, skatt og lite frø.

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg har ikke født der, men skal føde i Drammen i juni. Flere venninner av meg har født i Drammen og de har veldig gode erfaringer ihvertfall. Jeg tror erfaringene blir veldig forskjellige uansett hvor man føder pga. man har sine individuelle forventninger og forestillinger om hvordan ting skal være.

Det blir nok bra uansett skal du se! *^_^*

Heia.

Jeg har ikke født på Drammen, men har opplevd en SA, samt oppfølging og utredning for ufrivillig barnløshet der.

Så om det hjelper noe, vil jeg ihvertfall si at de jeg har hatt med å gjøre

generellt på dette sykehuset, har vært utrolig flotte.

Veldig god oppfølging, blide, hyggelige og imøtekommende mennesker,

og de har ihvertfall tatt veldig godt vare på meg.

Hadde jeg ikke nå bodd så langt unna, ville jeg mer en gjerne ha født

på Drammen!

Lykke til :0)

Begge mine barn har kommet til verden på Sykehuset Buskerud, som det heter. Fått ekstrakontroller før fødsel i begge sv.skap og alltid møtt imøtekommende jordmødre/leger. Begge fødsler endte med KS, men har følt jeg var i d beste hender -lykke til! selv venter jeg nr 3 og har dessverre flyttet.........

• 1 år senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Hej Jenter <3

Jeg har fødet på drammen sykhus den 02.02.2009

Jeg synes jeg ble tatt kjempe godt imot, jeg kom in på morran uten å ringe og visste ikke helt hvem jeg skulle gå til. Så rota rundt blandt jordmødrene. Hele tiden spurte dem hvordan det gikk med meg, og etter det fikk jeg det jeg trengte. Nå trengte jeg ikke noe smerte stillende.

Fikk noe varme greier ( rispose ) til å ha på ryggen. Dem var kjempe koselig synes jeg. Jordmødrene der er både unge og gammle. hver til sin smak. Fikk masse hjelp på barsel avdelinga. Jeg ville gjerne ha vesla inne hos meg hele tiden, men var mange andre av babyene som var inne på jordmordsrommet slik at mor får sove ut. Håper det berolig dere litt.

Ser kanskje noen av dere snart da.. skal snart føde igjen på drammen :) Klem

• 4 uker senere...

Jeg lå på barsel med nr 1...(ble sendt fra Kongsberg for lillegutt måtte på intensiven) Ble veldig godt ivaretatt!!

Tok KS der med nr 2 og bortsett fra at vi lå å venet nesten ett døgn før lille gutt fikk komme til verden var vi veldig fornøyde=)

Nå er nr 3 på vei, så da blir det drammen igjen i September 2010!

Inntensiven der er jo helt utrolig!!!! Så godt motatt og man får virkelig all den hjelpen man vil ha!

• 2 måneder senere...

Fikk et veldig godt inntrykk da jeg var der for et par dager siden for å snakke med gyn om keisersnitt :) Måtte følge skiltene for å finne frem for gurimalla så stort det er der men det var et trivelig sykehus å gå inn i. Skal ha KS der 1 juli. Noen andre som skal det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...