Gå til innhold

Noen fra kongsberg her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kommer sannsynligvis også til å flytte til Kongsberg. Har termin 22.april, men etter UL er barnet noen dager etter.

Det er første her og. Er også første blant mine venninner som skal ha en, så ikke så mange å dele slike tanker med egentlig.

Hvordan går det med dere? Formen og slik?

Nei, også er det noe med det å være i samme situasjon akkurat der og da.... Det er ikke alltid de som har vært igjennom det samme husker så godt..:o) Visse ting blir nok slettet.....

Formen min har heldigvis vært veldig bra hele tiden. Har til tider vært litt sliten på kveldstid, men eller skal jeg ikke klage.

De siste dagene har jeg hatt litt utflod i form av gammelt blod. Ringte legen min og spurte om det var vanlig, han bekreftet at det er mange som hadde dette. Så da slår jeg meg til ro med det....:o)

Hvor er det du skal flytte fra da?

Ja, mamma har jo liksom vært gjennom dette to ganger (av åpenbare grunn ;), men hun husker ikke så mye og holder egentlig mye inn i seg også, set er sånn hun er. Jeg er 22 og student og har heldigvis mange babysyke venninner, som har bare glede av å høre på klaging og tanker de ikke hører så ofte ellers, hehe.

Jeg blir også veldig sliten på kvelden, sov 11-12 timer både lørdag og søndag. Blir kvalm hvis jeg sover for lite. Sliter også litt med lav blodsukker, hvis jeg ikke får ete 2-3 timer, blir jeg småkvalm og orker ingenting. Heldigvis ikke kasta opp. Håper den deilige 2. semesteret (som alle bøkene sier) kommer snart.

Jeg har bare hvit utflod, antar at det ikke er noe å bekymre seg over.

I dag så sjefen min på meg og sa - du kommer til å få en gutt! Hun har både gutt og jente. Hehe. Pappaen tror og at det blir gutt. Jeg vet ikke...

Jeg skal flytte fra Estland, så det blir jo litt av en avgjørelse. Liker meg egentlig i Kongsberg og Norge, er bare redd for at det blir litt ensomt.

Annonse

Og jeg har alltid trodd at de gleder seg over sösken. Kanskje er det avhengig av hvordan du forklarer det til henne? Har lyst paa to med liten aldersforskjell, har en bror som er 1,3 aar yngre enn meg, synes det var kjempemoro aa vokse opp sammen. Det er det enda ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...