Gå til innhold

Hei.. da kommer jeg nok inn her! Håper det er plass...

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjære har akkurat tatt av ringene og jeg har det helt jævlig.. han ser ikke et liv med meg og vil ikke ha barn, har to fra før.

Jeg trodde vi skulle både gifte oss og bli foreldre men han har totalt forandret seg. Samtidig som han sier han elsker meg, merkelig måte å vise på synes jeg da.

Men nok om det, jeg får da sette igang på egenhånd, er 37 år og har 3 ivf førsøk bak meg, 2 gravid men mistet.. og legene mener jeg gode sjanser.. har slitt i 10 år å bli gravid med 2 partnere..

Jeg har tette eggledere og må ha ivf for evt å lykkes..

Klem

Fortsetter under...

Har hatt 3 forsøk på ciconia.. nå blir det vel enten stork eller nordica.. vet ikke helt ennå. Vil bare dit jeg lykkes hehe hvis du forstår..

Ja det er super trist.. men kan ikke leve med en mann som forventer at jeg skal gjøre han lykkelig og at jeg ikke skal være det.. sånn er det bare.. jeg kan ikke ta bort det største ønske i livet mitt som er barn og flytte fra alle mine for å gjøre han lykkelig. Blir for egoistisk av han..

Syns det er utrolig leit at forholdet ditt har gått i vasken på denne måten. Og jeg er helt enige med hva mange andre har sagt til deg - typen din må være en kjempeegoist! Håper du får den hjelpen du trenger til å nå målet ditt, lykke til!

Annonse

Hei igjen.. ligger på sykehuset etter kjempe knekk.. og fikk låne en maskin. Ja det koster, skulle vært gratis..

Jeg får håpe jeg kommer ut herfra snart, men har ikke fått i meg mat på ei uke, så jeg slipper ikke ut før jeg klarer å spise.. får bare næring rett i åra.. jeg savner guttene mine såååååååå, det er ubeskrivelig vondt..

Vi får snakkes igjen når jeg er tilbake.. ta vare på deg selv og både du og jeg skal lykkes!!!!!!!!!!!!!!!!!! for det fortjener vi... STOR KLEM

Skjønner at du har det tøft nå og at savnet er stort. Du må være flink til å spise sånn at kroppen får den næringen den trenger for å etterhvert lage en liten baby. Vet ikke hvor i landet du bor men om du bor i nærheten av Oslo så må du bli med på treff når du blir frisk. Vi har akkurat hatt et treff for oss single som vil bli mamma. Det var kjempehyggelig.

Ta vare på deg selv så snakkes vi mere når du kommer ut av sykehuset.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...