Gå til innhold

Noen mars damer som skal føde på Bærum her da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg

Vi bor i Bærum, men velger Riksen til fødsel. Har termin 17. mars med nr 2. Hvor bor du, og er det første mann?

Skrevet

Jeg skal føde på Bærum Sykehus.. Har termin 8 mars =) Når har du termin?

Skrevet

Har termin 5 mars, og dette er nr 2 :-) Skal føde på Bærum. Hvordan er formen da jenter? Hvor i Bærum bor dere?

Skrevet

Vet dere om man kan føde i vann på Bærum?

Skrevet

Bor forresten på Haslum og dere?

Skrevet

Hei. jeg har termin 15 mars og skal føde på Bærum. har hørt at det er ett par rom med badekar der, så det er mulig å føde i vann. jeg har i hvertfall lyst til å prøve det :o)

Skrevet

Har termin 1.mars. Jeg bor egentlig i Oslo men søkte litt sent og fikk ikke plass, så da ble det Bærum. Har hørt mye positivt ; )

Skrevet

Ja, det skal jeg. Termin 5. mars. Dette er førstemann, så det er vel ikke umulig at man går litt over...

Skrevet

Bor forresten i Sandvika-området. De har muligheter for smertelindring i vann hvertfall. Sjekk linken om fødested til venstre. Der står det hva Bærum kan tilby.

Skrevet

Jeg skal føde på Bærum sykehus...har termin 9 mars :o) Vi bor på Bekkestua

Skrevet

Har termin 7 Mars, vår første, en gutt.

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 15. mars (flyttet fra 10. mars før UL) og skal føde på Bærum sykehus. Bor idag på Fornebu, men flytter til Gjettum i neste måned, så hadde vært fint å bli kjent med noen gravide i området der da?

Venter nr. 2 og nå gutt, har jente fra før. Jeg vil gjerne føde i vann om jeg får lov da, hadde setefødsel sist og da fikk jeg ikke lov til noenting, pga regler knyttet til dette.

Skrevet

Jeg har termin 5.mars som flere andre her ser jeg:-) og skal føde på Bærum sykehus!

Skrevet

Bor på Snarøya i Bærum, skal føde min lille jente på Rikshospitalet med termin den 6.mars!

Anne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...