Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 jentenavn: emily,angelica,angelina. guttenavn: adrian,dennis,sondre.
supergyda Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Sondre, selv om det er litt vel staut, kanskje. Det andre navnene er helt pyton.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Sondre og Emily, men Emilie er mye finere.
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Emily er bedre enn de andre, men liker Emilie bedre enn Emily. Sondre er fint, Adrian går an, liker ikke Dennis.
Milletrille Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Dennis er skikkelig kult guttenavn syns jeg! Sondre på plass nr 2, men et stykke unna Dennis. Veldig ulike navn da. Adrian er jeg lei.... Jentenavnene dine var ikke helt min smal. Emily eller Angelina evt, liker ikke Angelica.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Ikke helt min stil, men synes Emily og Adrian var finest av disse. Angelica og Sondre på andre plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå