Gå til innhold

Hva synes dere om home party, nærmere bestemt perfect home?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på perfect home party her en dag, for de som ikke vet det: de selger interiør-ting. Synes de har en del fine ting, og benyttet anledningen til å kjøpe noen julegaver. (teit navn da - perfect home - høres ho veldig pompøst ut)

Fortalte dette til min svigerinne, og hun holdt på å le seg i hjel. Hun synes det er helt ute å gå på home party. Hun er veldig kul da, og veldig opptatt av sitt kule image. 30 år og singel.

Synes det er gøy med perfect home party jeg;)

Hva mener dere da flickor?

Skrevet

Tja, egentlig så syns jeg det er litt ut jeg også. Litt 90-talls. Ikke at jeg er så opptatt av å være kul da...hehe..

Men sikkert veldig koselig med sånne party da. :o)

Skrevet

det er vel igrunn litt ut, men jeg hadde party og har vært på noen... synes det er koslig å samles en gjeng jeg... dessuten blir det en god grunn til at gubben må sitte hjemme, for jeg skal nemlig på noe kl 20.... he he.. vi jenter er jo ikke så flinke til å samles utenom at det skjer noe...

men synes perfect home har masse fine ting.... :o)

Skrevet

synes det er litt kjekt med slike party.. mye fint har de også.. og en ting ting er at det er ikke alle som har slike produkter hjemme,så man slipper å ha det samme interiøret osv slik som venninnene eller naboen har.. siden man ikke får kjøpt det i butikk...

Skrevet

Liker å gå på perfect home party jeg! har kjøpt mange fine ting derifra:) har faktisk kjøpt en fin papir-bøtte og knagrekke til lillemann også:) sånn party generellt er vell litt "ut" men perfect home party må jeg ha med meg:)

Skrevet

Går gjerne på party jeg... tupperware noen ganger, men mest Greenhouse (dameklær) og interiørparty. Holder selv leke og hobby party i Vestfold for , men det tar jeg bare for de som er interessert selv.

Det er skikkelig bortkastet når folk bare kommer for det sosiale, og ikke er interessert i noe av det som presenteres, men kjempegøy når folk er nysgjerrige...... anbefales for de som vurderer å prøve seg :-)

Skrevet

Jeg synes det er litt gøy med homeparties, men kommer an på hvilket. Har aldri vært med perfect home, men vet de har mye fint så har lyst til å dra på et om jeg får muligheten. Ellers har jeg vært på tupperware, og kjøpt endel der. Mye bra der. Synes faktisk det er greit å shoppe når man har god tid og kan snakke med venninner og dele erfaringer.

Syntes vel ikke det var særlig kult før jeg fikk familie. Nå er det koselig å komme seg ut og treffe andre kjente.

Skrevet

Skal ha Perfect Home party her hjemme hos meg om et par uker jeg... Det er vel ikke den mest moderne formen for handling, men de har mye fint og jeg synes det er koselig å møtes en liten gjeng og shoppe isammen.

Kake, kaffe, gode venner og muligheten til å bruke penger, er ikke det greit avbrekk for en sliten småbarnsmor da ;-)

Skrevet

Det er vel greit nok, men nå som vi har så mange andre muligheter å skaffe oss ting og tang har i grunnen home party mistet litt av gnisten. Perfect home tingene passer best for skikkelig voksne damer (sier jeg som har ett par vegghengte lysestaker i stein fra perfekt home)

Skrevet

Skal selv ha perfect home party til uka jeg så da syns jeg vel det er helt ok. De har en lysestake som henger i taket hvor det er plass til 5 lys og den har jeg hatt lyst på så lenge.så nå skal jeg endelig få den:) Bryr meg midt i ryggen om folk syns det er ut eller ikke, her blir det hvertfall ganske mange så så ut kan det vel neppe være:)

Skrevet

Perfect home har jo utrolig mye fint da:-) Liker å gå på de jeg, eneste er at jeg skulle ønske jeg var rik så jeg kunne kjøpe alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...