august baby:) Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 hei hei jeg er 6 uker på vei og det er allerede godt synlig på meg,kommer jeg da til og bli kjempe stor dette er mitt tredje barn men det er 12 år siden sist jeg gikk gravid da.jeg har vært en del oppblåst men det har roa seg litt nå men magen er fortsatt stor synts jeg til at jeg bare er 6 ukerpå vei skal på første lege time i morgen da men har vært der og tatt test for to uker siden:)er veeeeldig lykkelig gravid da;)
2.runner.up Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 jeg er " tynn som en strek"..så d synes på meg at jeg har fått litt mage..spes. hvis jeg går me stram genser. er 6 uker i morgen!
nemi.marselia Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 samme her e 6+3 nu å d har roa sæ litt ned men kan ikkje skule d nei. e tynn å venta mitt 2 barn (har ei på datter 17mnd)
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 jeg er 6 uker på vei og har fått en liten kul på magen:) mange sier at når det er så tidelig så er det bare fordi man er oppblåst.. men jeg kan gå flere dager uten å være det og allikevel strutter den lille kulen:) jeg er også ganske tynn..foreløpig;)
august baby:) Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 så godt og høre at det er flere det syntes på:)var hos legen i dag og jeg er 7 uker på vei og har termin 31 mai vi gleder oss vilt:)
JuniBbay:) Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 he he godt det er flere da:) har også fått kul på magen:) og er 7+3 i dag:) jeg har termin 25 mai:)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er det man kaller overvektig men jeg er bare 153 høy så skal ikke så mye til for å bli overvektig da haha... men har ikke hatt noe særlig mage for det men nå strutter den og jeg er bare 7uker på vei... litt ekkelt for seg ut som jeg bare legger på meg mye over magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå