Potetsekk Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Men HVOR lang tid tar det? Fra man får sendt henvisningen fra legen til sykehuset, til man liksom blir innkalt og setter i gang med ting...?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 fra vi sendte søknaden til vi kom inn til samtale ang AIH tok det 2,5 mnd.fikk da et forsøk første syklus etter,som var bare 5 dager eller no etter samtalen. ringte inn for 2-3 uker siden for å høre ang IVF og fikk beskjed om å ringe inn første mens. virker ikke som det er så enorm pågang der for tiden,så går ganske fort. det her er på Riksen da,kommer litt an på hvor du har søkt. håper dere kommer fort til,er så kjedelig å gå å vente. lykke til!!
Potetsekk Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Blir på Bærum sykehus... har ikke sendt inn noe ennå, skal til legen i morgen... men alle tester er tatt og alt er klart, så det er visst bare å sende det sa hun... så da er det bare å smøre seg mes tålmodighet og krysse fingrene ) Lykke til dere også! )
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Men hvilke sykehus skal dere søke ass.befr?
MK73 Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Hei! Da vi begynte fikk vi beskjed om 9-11 mnd ventetid, men kom inn etter ca 8mnd. Dette var på Ullevål, og jeg tror ventetiden er kortere nå - men det varierer fra klinikk til klinikk. Vi var ikke engang til forsamtale, fikk informasjon og resepter i posten og startet rett på :-)
Potetsekk Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Legen min har sagt at henvisningen skal sendes til Bærum sykehus, mer enn det vet jeg egentlig ikke...
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Skal vel få et brev etter 14 dg - og da pleier de skrive hvor lang ventetid du må kunne regne med før du blir innkalt til behandling/forundersøkelse. I mitt tilfelle klarte de først å "rote bort" henvisningen, så purr gjerne opp etter noen uker, dersom svaret lar vente på seg. Jeg var vel tålmodig, så 3 mnd forsinket, men da gikk det raskt når jeg først var innrulert.. Lykke til, da !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå