Gå til innhold

Slå følge?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre her inne på 1 tri som er studenter? Som dere skjønner så er jeg student, og jeg kunne tenkt meg å hatt kontakt med andre som har termin rundt samme tid som meg; 3 juni:)

skal gjennomføre dette året, om jeg så bare får ståkarakter.. og derfor hadde det vært kjekt og hatt kontakt med andre i samme situasjon:) så kan vi prate sammen om symptomer, gravididiet, skole o.l, i tillegg til å kanskje motivere hverandre med tanke på lesing, oppg o.l..

Send meg gjerne en pm:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg er også student, og har termin 31 mai foreløpig. Skal ha praksis frem til sommer ferien ,så håper det går greit. Skal også ha permisjon et år.

Skrevet

Hei.

Jeg er også student. Håper inderlig at jeg får tatt eksamenene i vår! :o) Har termin 10. juni. Får satse på at jeg holder meg i god form helt fram til fødselen :o)

Skrevet

hva studerer dere og hvilket år er dere på i utdannelsen? jeg er "bare" på mitt 2 av en 3årig utdannelse, men graviditeten var planlagt:) går selv på barnevern!

Skrevet

jeg går også på 2 året. sykepleie. gleder meg så til denne babyen!!! ;-)

Skrevet

Jeg har nettopp begynnt på første året, barnevern...har menstermin 2 mai, så vet ikke hvordan dette kommer til å gå. Er ikke klar for enda en baby og jeg jobber 50% utenom skolen...stress!!!:( Litt sutring..menmen, godt å se at det er flere i samme båt=)

Skrevet

Hei! Jeg er også student. Vernepleierstudent på 3.året, så jeg er forhåpentligvis ferdig når babyen kommer. Har termin 12.juni.

Er litt spent på hvordan dette blir, spesielt i forhold til en praksis jeg skal ha på nyåret. Håper det går bra!

Skrevet

Jeg er lærerstudent og går siste året nå. Håper derfor veldig at jeg får tatt alle eksamenene før underet i magen vil ut! :o)

Skrevet

jeg er også stundent:)

venter mitt andre barn:) termin 25mai:)

Skrevet

jeg er 3. års sykepleierstudent. er ferdig mai en gang og har termin 5. juni. jobber 20 % ved siden av skolen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...