Gå til innhold

Dere som har hatt blødninger over lengere tid, når stoppet dette?

Brunetta =)

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 14. Begynte og blø søndag som jeg har skrevet i ett annet innlegg her inne. Men jeg blør litt om kvelden og så kommer det bare rester litt og så er det helt stopp noen timer også fortsetter det. Jeg var på ul på torsdag på sykehuset og da blødde jeg ikke og barnet har det helt fint. Jeg begynte og blø igjen på kvelden og nå kommer det bare sånn mørkt gammelt blod.

Jeg ringte gyn pol i går og hun skulle snakke med vakhavende gyn og ringe tilbake om jeg trengte og komme eller ei. Dette ble ikke gjort. Jeg blør jo fortsatt gammelt blod og nå er det jo blitt en uke.

Når stoppet det og blø hos dere, og gikk det bra.

Jeg har hatt en blødning i uke 18 med nr 3 men det var ett hematom som gikk og det stoppet og det kom aldrig noe mer.

Jeg har mistet 5 ganger totalt og fått tre barn.

Håper at det stopper snart. =)

Har dere forslag til hva jeg burde gjøre. Skal jeg bar e sitte her og vente på at det skal stoppe da.

Fortsetter under...

Hei! Skikkelig kjipt med blødninger i svangerskapet. Jeg vet ikke om det jeg skriver vil hjelpe deg men......Jeg hadde noen blødningsepisoder i uke 18 og 21. Så stoppet det opp. Men i uke 27 begynte blødningene igjen og disse har jeg enda. Nå blør jeg omtrent annenhver dag og er i dag i uke 33. Jeg har celleforandringer i livmoren og har fått beskjed om at jeg har en lettblødelig livmormunn. De har sjekket ut at morkaka ligger riktig og sjekket ut det som de mener kan skade barnet. De har også sjekket at næringen gjennom navlestrengen ser fin ut (doppler-test). Dersom dine blødninger ikke gir seg ville jeg ringt pol.klin igjen og insistere på å få komme til en ny sjekk. Om ikke annet for å berolige deg selv. Vet at de ofte behandler blødninger i 2 trimester annerledes enn i 3. trimester siden det først er da dette med morkaka er en problematikk. Men det finnes sikkert noe de kan gjøre for å sjekke om dine blødninger er skadelig for barnet ditt. Men ofte så kan vel blødningene være hormonelle og det er ikke alle blødninger de klarer å finne ut av. Men du er ikke alene der ute med disse problemene iallefall!!

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...