Gå til innhold

temping


jody

Anbefalte innlegg

hei

 

jeg temper meg hver dag kl 06.30 med babycompen min. jeg skriver også opp tempen jeg har på fertility friend. begge sier at jeg hadde el på dag 17.

 

hadde første mens dag den 5.september og hadde da el den 21. det jeg lurer på nå er hvor lang tid tar det nå før jeg skal ha tante rød? jeg trodde jeg skulle ha den på onsdag den 3.okt eller den 4.okt. hvor lang tid er det vanlig å ha lutefase?

 

håper noen kan hjelpe. har hatt menssmerter siden onsdag og hadde noe brun utflod som luktet som mens og var sikker på at det skulle begynne da, men er enda ikke komt. hvor lenge skal jeg vente på tr?

 

hilsen jody

 

http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php vet ikke om den linken fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du bruker babycomp vil denne vise rødt gul grønt konstant i det du er gravid (dersom du har brukt den rikitg over flere sykluser). Dersom den mistenker graviditet (ved registrerte samleier i rett tid i forhold til EL vil den starte å blinke rødt gult grønt).

 

Håper dette gjør deg klokere. Er du usikker er det vel bare å ta en test...?

 

Min BC lyste rødt gult grønt (samtidig) på dag 37 (vanlig syklus 32 men har hatt noen lutealfaser+ uregelmessig mens), dette etter å ha blinket rødt gult grønt og spurt om M i 8 dager.

Du vil lett finne din syklusstatistikk ved å trykke sirkeltast 3 ganger og bla frem og tilbake (se i bruksanvisnigen...)

 

Tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en erfaren babycomp bruker og den måneden jeg ble gravid visste testen positiv lenge før babycompen antydet svangerskap engang, dette tror jeg var fordi jeg hadde liten temperatur økning da eggløsning fant sted.

 

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at babycompen ikke mistenkter svangerskap før 18 dager etter el. og bekrefte den igjen etter 20 dager eller noe... men uansett den er veldig sen..

 

tror dere foresten at jeg skal bruke penger på test siden jeg er nå på dag 17 dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville vel kanskje vurdert å gå til anskaffelse av en test ja.. men så er jeg av den superutålmodige typen som ikke klarer å vente og se.. Klart småblødninger KAN være en menstrasjon.. men samtidig KAN du jo også være gravid.. Tidlig å si, men klart jo lenger du venter jo sikrere er du på at du ikke kaster bort penger.

 

Et tips er jo å kjøpe billigere tester feks på billigestester.no og småprøve med og ha en annen dersom den blir positiv (har vært litt usikker tidligere og da var denne fremgangsmåten kjekk, negativ billig test= mensen er rett rundt hjørnet).. Men så er jo jeg samme som skrev over, og har en syklus som er skikkelig ustabil!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar..

 

jeg hadde ikke en blødning men litt brunlig utflod... var sikker på at den skulle komme.. men nå er det 6 dager siden.... og fremdeles ingenting...

 

er redd for at det negativ tørr liksom ikke å ta testen enda.. noen som kan hjelpe litt med motet og få meg til å teste...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vet ingentig om babycomp, men det du beskriver høres akkurat ut som da jeg fant ut jeg var gravid.

 

Jeg fikk også noe som jeg antok var starten på mensen, men så ble det aldri til noe mer. En uke senere tok jeg testen, og den var positiv! Vil absolutt anbefale deg å sjekke.

 

Håper testen blir positiv for deg:) Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min babycomp misstenkte ikke svangerskap før 30 dager etter EL og bekreftelsen kom på dag 42 etter EL.

Graviditetstesten viste positiv 3+ 4 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører ned å kjøper en test jeg nå..

 

skal jeg vente til i morgen tidlig å med å teste ller kan jeg ta den nå.. siden jeg er litt over tiden?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...