Jelly Belly Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Synes det er såååå fint, men sambo liker det ikke!
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg synes også at Romeo er ok fint, men veldig "søtt". Ville kalt sønnen min Romeo hvis han var unnfanget i Roma... Sønnen til Beckham`s heter jo Romeo...
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Det er et navn som smaker av filmstjernedyrking, Se&Hør-lesing og generell hang til historieløshet.
Vannmann35 Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Inspirert av familien Beckham eller? Det første jeg tenker på er egentlig Romeo Klive og Kanutten, samt Kjetil Stokkans sang om Romeo. Ikke et navn jeg ville valgt.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Forferdelig harry, ikke fint, synes jeg. Unorsk på en negativ måte.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg syns Romeo er fint. Min lille Ferdinand het det (og Bruce:)) gjennom store deler av svangerskapet. Ja, det var Victoria B som satt meg på tanken, men bortsett fra akkurat dette pleier jeg ikke å la meg inspirere så veldig av henne. Syns forøvrig at det krever sitt etternavn. good luck!
signaturen Skrevet 7. oktober 2007 #13 Skrevet 7. oktober 2007 er jo i og for seg egentlig et fint navn men er vel med mange dårlige forbindelser da=/
LilleTrille med en tulle Skrevet 7. oktober 2007 #14 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg forbinner det med Shakespeare jeg... Syntes det er fint.. Shakespeare er jo ikke akkurat historieløs eller? Han levde faktisk for 600 hundreår siden, og regnes som en av verdens største dramatikere. Han har brukt flere fine navn som Ofelia, Juliet, Hamlet, Rosalind, Delia osv...
Jelly Belly Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. oktober 2007 Jaja.. Jeg synes fortsatt navnet er fint jeg!!! Måtte le litt da jeg luftet navnet for en venninde i stad. Hun mente at Romeo var jo bare helt teit da. Det var jo Romeo og Julie!! Så da ville alle le inne i seg og tenke "Hvor er Julie?"... Tok meg selv i å kikke ned i vognen hennes på lille Noah som lå og sov samtidig som jeg tenkte "Hvor er arken din da?"..
LilleTrille med en tulle Skrevet 7. oktober 2007 #16 Skrevet 7. oktober 2007 Hi hi. Det er mange navn som haren "last" hvis man kan kalle det det... Men de kan jo være svært så fine for det!
nil@ Skrevet 7. oktober 2007 #17 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg syns det er et kult navn jeg. Ikke et navn som alle andre har. Ikke vær redd for å ta et "u-norsk" navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå