Gå til innhold

monsterblødning


Gjest

Anbefalte innlegg

er 10 uker ca på vei, har småblødd en god stund, men igår var det en monsterblødning ut av n annen verden, ingen klumper eller smerter, men jeg gråter av skrekk, mannen min og jeg hadde gledet oss så mye til dette, jeg skulle hatt mensen ca denne datoen, vet at noen har mens opptil 2 eller tre ganger selv om de er gravid, allikevel er jeg helt knust, + litt sint og, 10 uker er jo en god stund det, uff vanskelig dette med blod...................... ja ja ville bare få sagt det slapper av inne i dag...lei meg gråter endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få deg en ul. Ellers blødde jeg masse her om dagen, holdt på hele natten trodde virkelig nå mister jeg. Men som deg fikk jeg ingen smerter eller vondt. Var på ul på dagen, å der så vi ett hjerte som slo. Dem sa vel att det så ut som en blodsamling bak, så jeg kunne blø mere å masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, føler med deg. Det er veldig skremmende å oppleve noe sånt. Dessverre får man ikke gjort noe fra eller til heller. Men om det skulle ha gått galt kan jeg trøste deg med at det kan gå veldig lett å bli gravid på nytt etter en SA; jeg smalt rett på igjen med en eneste gang etter min SA. For øvrig er heller ikke alt håp ute,en venninne av meg hadde samme type blødning som deg og det gikk helt fint, hun har en fin liten sønn i dag. Min SA innebar for øvrig både sterke smerter og klumper og sånt, så det høres jo annerledes ut enn hva du opplever, så alt håp er ikke nødvendigvis ute, selv om det ikke ertil å stikke under stol at blødninger jo er litt skummelt. Kontakt lege så snart du kan og få saken undersøkt (ultralyd),så du slipper å gå i uvisse. Lover å tenke på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for varmende ord, jeg skal undersøke ul i morgen den dag..jeg skal prøve å tenke positivt, har en teddybjørn jeg legger på magen hver natt, har hatt den ved meg helt siden jeg fant ut at jeg er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet flere ganger, og ingen av dem var lik. Det var forskjell på hvor mye jeg blødde, klumper, smerter m.m. Til og med i svangerskapet som gikk bra, hadde jeg blødninger. En venninne av meg fikk tvillinger for litt siden. Hun hadde kraftige blødninger og fikk beskjed at hun hadde nok abotert siden det var så mye, men..... nå har hun født to nydelige velskapte tvilling-gutter.

Kan du ikke ringe til legevakten for å få en sjekk? Eventuelt få en ul i løpet av dagen. Det er så fælt å gå sånn og være så usikker... Vet akkurat hvordan det er.

Lykke til!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orkideen

Du må komme deg til en lege eller jordmor å få sjekket at alt er i orden. Ved blødning vil det bli tatt en ultralyd, og det vil gi deg et klart svar. Det er bare vondt for deg å leve med en sånn usikkerhet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...