Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Hei:) Jeg er 6+3 på vei i dag, mn føler meg ikke gravid i d hele tatt... Forrige gang jeg var gravid var jeg kvalm ,og kastet opp flere ganger pr. dag fra ganske tidlig, og frem til uke 18-19... Denne gangen merker jeg ingenting, er ikke kvalm, ikke ømme pupper, ikke noe- er bare litt ekstra trøtt noen dager, og har en del stikking i eggstokkene(spesielt på ene sida), mn ikke hele tida... Er d vanlig?? Hvordan har dere andre d...?Mange symtomer eller? Jeg syns lixom jeg skal merke litt mer av graviditeten nå(selv om jeg ikke har kommet så veldig langt)...
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 hei:) Jeg er 6 uker på vei i dag og dette er mine symptomer: ømme pupper oppblåst innimellom litt stikking i nederst i magen mensensmerter sånn av og til og er sånn passe trøtt gjennom hele dagen;) føler meg heller ikke så veldig gravid..tror det er fordi alle prater om den berømte kvalmen.. ømme pupper og menssmerter er liksom så vanlig å ha 1 gang per mnd.. og det at jeg er trøtt kan jo ha andre årsaker:) men folk sier vi bare skal være glad for at vi ikke er så preget av alle disse symptomene- så vi får høre på dem:) jeg studere og skal få unnagjort dette skoleåret..så jeg skal i grunnen egentlig bare være glad for at jeg ikke er "helt ute og kjører";)..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Takk for svar:) Hehe...Ja,sant d... Hadde vært ganske travelt og løpt frem og tilbake mellom toalettet for å kaste opp (spesielt for deg som går på skole)... Mn skulle gjerne hatt bare litt mer symtomer likevell jeg(ikke nødvendigvis kvalme,men)... Går rundt og bekymrer meg så lett...Sikkert helt uten grunn- hadde 2 sa før jeg fikk gutten min... Mn er jo egentlig ingen grunn til att d skal skje igjen likevell da(prøver å tenke d sånn, mn kommer så lett andre tanker likevell).... Nei, får vell bare være glad for att jeg slipper unna...
spent_lykke Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Hei hei... Har sittet og tenkt på det samme, og det var betryggende og vite at andre også hadde det sånn. Har aldri vært gravid før, men ble kjempe lykkelig når testen var posetiv. Men det har liksom ikke gått opp for meg, får føler ikke noe unormalt. Symptomene mine er vel nesten som kaalrot sine. det jeg opplever er: - mens smerter i perioder - stikking rundt høyre eggstokk - mild kvalme i periodet - har blitt utolig var fpr lukter Jeg har skal til legen til uka, og få time hos jordmor etter hvert. Så trur ikke det vil gå helt opp for meg at jeg er gravid før da. Men ønsker deg lykke til:) og har lest at en ikke behøver å være kvalm i svarngerskap nr 2 selv om en var det i nr 1. Vi er vel heldige som slipper den sterke kvalmen:)
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 bekymrer meg innimellom jeg også skal du vite:) er ganske ofte inne på 1 tri, men etter å ha lest om sa og ma så angrer jeg meg alltid litt.. virker som om at "alle" opplever dette.. skal til legen på tirsdag og det hjelper forhåpentligvis litt på trenger å høre at alt står bra til med det lille frøet:) når skal du til lege da??
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, angrer like mye hver gang jeg også- etter å ha lest om sa og ma altså... Har som sagt opplevt sa 2 ganger selv, mn blir like skremt hver gang jeg leser om d likevell... Men tror ikke d er så veldig vanli med sa og ma, selv om d virker sånn her... Jeg skal til jordmor den 18...Snakket med henne en dag,og hun ville gjerne ha oss til kontroll tidlig, så da blir d først jordmor, og så lege:) Gleder meg til d... Er ikke lenger enn 8 uker på vei da,(når jeg skal til jordmor) så er vell litt tidlig å høre hjertet og sånn ,mn får vell roet meg litt likevell...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Godt å høre att d ikke bare er meg da:) Tusen takk for svar! Jeg har ikke sluppet jubelen løs ennå, selv om barnet er veldig ønsket:) Tørr lixom ikke før jeg vet att alt er bra... Men kommer seg vell etterhvert- etter jordmor besøket f.eks:) Er ikke så lenge til heldigvis:) Lykke til hos legen:) ,og du har rett i att vi er heldige som slipper unna kvalmen:)
opsi fødeklar Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Hei. Jeg har termin 20 mai. på babyverden sine sider er jeg 8 uker, mens her er jeg 9. Jeg har ekstremt ømme brystvorter. Stive og vonde hele tiden, men ellers ikke annet enn at jeg er fryktelig trøtt. Jeg har tre gutter fra før og har aldri hatt spesielle symptomer med noen av dem. Så bare nyt det;)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Ok...Høres bra ut...hehe:) Skal prøve å nyte d... Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå