Gå til innhold

Marypop har fått sin Stella ja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, endelig ble det min tur dere!!

Stella Christiane ble født fredag kveld 21.42, etter at jeg endelig ble satt igang på grunn av overtiden.. Og hun kom ikke en dag for tidlig. Den "lille" jenta mi var nemlig 4315 g, 53 cm lang og hun var 39 cm rundt hodet!! ( æææævvvæææ! )

Slapp og bli satt igang med drypp.. Fikk prostalgin-gele og da gikk vannet av seg selv etter noen timer.. ( skriver sikkert mer oppdatert fødselshistorie senere.. ) . Klarte meg utrolig nok uten smertelinding også.. HURRA FOR MEG!!

Har veldig lyst til å komme på Peppes på onsdag.. Håper å se alle med babyer og mage der!!

Klem fra den stolte 2-barnsmoren..

Annonse

Gratulerer masse med Stella!!

Sender samtidig gratulasjoner til Splatten, S@nne, Alva og Sebbe.... kos dere alle med de små nyfødte!!.... (tiden går så alt for fort;)

Klem fra Jessica og Aminda =)

Gratulerer så mye med "lille" jenta di !!! Flink er du at du klarte å presse ut 39 cm hodeomkrets uten smertestillende !!! Jeg hadde også kun akkupunktur men hodeomkrets til lille frøken var ja kun 34,5 cm. Jeg dro fredag etter lunsj, så da har vi sikkert akkurat "gått forbi" hverande :o)))

Da ses vi på onsdag.

Gratulerer, gratulerer, gratulerer..:-)

Da var det endelig din tur ja, og jeg er så glad på dine vegne..

Hun var nok vaffal ferdig den "lille jenta" di, stor og fin er jeg helt sikker på.. Gleder meg til å se henne, og deg også..

Kos deg og nyt de første dagene:-)

Stor klem fra meg..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...