Gå til innhold

Hei igjen!

Engelen*My

Anbefalte innlegg

Sendte inn et innlegg har 1 okt, men har ikke fått noe svar på det... På en måte er jo det bra for det viser jo at aktiviteten på siden er liten. På en annen måte hadde det vært så godt å komme i kontakt med noen i samme situasjon! Føler meg litt alene selv om mannen min støtter meg 100 %.

Ønsker meg så inderlig et lite barn, og er så lei meg for de jeg har mistet!

Har fått råd fra sykehuset å vente en mens før vi prøver igjen pga hormoner og envt rester. Fødte normalt og har nå sluttet å blø. Har så lyst til å begynne å prøve igjen, men vil jo samtidig høre på rådene man får. Hva har dere gjort?

Fortsetter under...

hei!

jeg fant ikke innlegget ditt jeg....lette tilbake til side tre, men ikke noe...så da vet jeg ikke hva du skrev...

så leit du har mistet flere genger, det er ingen lett situasjon å være i. Skjønner godt at du har lyst på en liten baby, men hvis legene sier du bør vente til du har hatt en mens så hadde jeg hørt på de. jeg vet jo ikke hvor langt du var på vei når du mistet nå sist så det gjør det vanskelig å svare på. De gangene jeg har hatt ma har vi alltid ventet på første mens før vi aktivt prøver. Ved sa har vi ikke tenkt slik for da ha liksom kroppen ordnet opp selv...

vet ikke om dette var noe å bli klok på....

håper spiren sitter hos deg snart...klemmer fra meg

Hei go mamma`n! Tusen takk for svar! Innlegget mitt het "melder meg inn her jeg også" og ligger på førstesiden enda. Tingelingeding der også! Jeg mistet i uke 27!

Bør nok vente på neste mens ja, men det er ikke lett å vite hva som er best nå. Sorgen vil jo være der uansett hva som skjer den!

Hei. Kjære deg... Ikke meningen at du ikke skulle få svar på innlegget ditt. Har heller ikke sett innlegget ditt før nå. Litt av en historie, stakkars kjære deg! Å miste i uke 27 kan man ikke klare å innbille seg hvordan må være. Føler med dere. Er dere utredet? Eller kanskje dere har begynt nå? Ord blir fattige i en sånn situasjon dere er i nå. Kan ikke si annet enn at jeg forstår at sorgen er tung og bære, og skjønner godt at livet ikke er lett nå.

Jeg føler at legene sier så forskjellig ang. det å prøve på ny. Bare på gynekologisk poliklinikk der hvor jeg har gått mener legene ulikt. Noen mener at det med å vente en mens er av "den gamle skolen". Jeg vet ikke. Enig med go'mamma'n i at det kan være lurt å vente til etter første mens hvis det er snakk om MA. Og saken blir kanskje annerledes når man er kommet så langt som uke 27. Legene jeg møtte ved mine to MA har sagt at kroppen blir ikke gravid før den er klar for det, slik at vi har vel ikke passet oss så veldig første tiden etter MA. Men for meg har det tatt tid uansett etter MA'ene.... Første gang 5 mndr, og andre gang 4,5. Men da tok det også over 8 uker før mensen kom! Etter SA'en min for 5 uker siden ble jeg gravid på første eggl., og vi prøvde også aktivt. Fikk positiv test i dag, så det viser jo at ting plutselig kan gå fort.

Uansett så må jeg si lykke lykke til videre. Håper du får veldig god oppfølging neste gang, og at legene kan forebygge hvis de finner ut hva som gikk galt med babyen denne gangen. Håper du snart blir gravid igjen. Krysser fingrene for deg.

Stor klem fra

hei..

beklager at jeg ikke så innlegget ditt, fant det jo med en gang nå!

Så ufattelig trist å lese om deres lille My, føler så med dere.

Så bra dere fikk god oppfølging på sykehuset, det har nok mye å si for ettertiden. Håper dere snart opplever en ny spire i magen.

jeg krysser fingrene for dere.

trøsteklemmer fra meg

Tusen takk for svar igjen! Veldig godt å lese det dere skriver!

Vi blir innkalt til samtale hos gynekolog når resultatene fra obduksjonen av lille My foreligger. Skulle ta sånn ca to mnd. Gruer meg litt til svarene for det kan få store konsekvenser for hva vi velger å gjøre framover.

Vi vil allikevel prøve å bli gravide raskt igjen, men siden My kanskje hadde et syndrom blir det nok en fostervannsprøve neste gang.

Har heldigvis sluppet utskrapning ved alle mine tre aborter, selv etter MA'en min. Har blitt gravid på første forsøk alle tre gangene, så jeg håper på det nå også. Selv om jeg vet det er litt mye forlangt!

Masse lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...