Sentralstøvsugeren Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Synes det er så mange rare navnkombinasjoner: Ingeborg Ann Per Oskar Britt Ingunn Lise Ingvild Kommer dere på noen?
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Tore Jan Lars Jens Anne Johanne Tor Bjørn -men det er jo en tilveningssak også, jeg kjenner en Per Oscar og ei Britt Ingun så de er "normalisert" i mitt hode. De andre jeg nevner er mye mer fremmede for meg.
Sentralstøvsugeren Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Å - kom på noen andre her: Torleif Johannes Arnt Rikard Reidar Josef Men det er sant som du sier med tilvenning.....en blir vant til det meste:)
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Men jeg hadde lesebøker om Ola-Ola Heia, hadde det vært lov, tror du?
Vannmann35 Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 He, he - vet selv om en Ingeborg Anne :-) Her er noen andre rare kombinasjoner også (folk jeg kjenner/ har møtt): Arnt Leon Lars Josef Steffen Borgar Signy Victoria Guru Wanda
signaturen Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 hard willy:p kjenner ei som kjenner en som heter det:P rareste navnet jeg har hørt:p
linzzy25 Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 så ei som hete nemmi isabella....merkelig kombinasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå